Wil jij werken bij ANWB Leden Service Center?

Image

Wil jij werken bij ANWB?

Klantenservice medewerker ANWB LSC

Ben jij een enthousiaste en dienstverlenende topper? Word Klantenservice medewerker ANWB Leden Service Center in Den Haag voor 20-40 uur per week en zorg ervoor dat de dag van onze leden een stukje beter wordt! Als Klantenservice medewerker ANWB Leden Service Center begint jouw dag met een kopje koffie en een gezellig praatje met je collega's. Gedurende de dag beantwoord je vol enthousiasme alle inkomende vragen van onze leden en zorg je voor een persoonlijke en passende oplossing. Jouw klantvriendelijkheid en empathie dragen bij aan een positieve klantervaring. Je start bij team Start-Up waar je de basisopleiding krijgt en wordt klaargestoomd voor de andere afdelingen binnen het Leden Service Center zoals; Team lidmaatschap & Onderweg, Team Reizen, Team verzekeringen, Team digi enz.. een allround functie dus! Om deze leuke functie optimaal uit te kunnen oefenen en zo passend mogelijk advies te kunnen bieden aan de (potentiële) leden over bijvoorbeeld verzekeringen is het wettelijk verplicht om in het bezit te zijn van de WFT Basis en WFT Schade certificaat. Ben je niet in bezit van een WFT Basis of Schade certificaat? Dan krijg je via Timing de opleiding aangeboden. Vanaf dan kan je ontzettend breed ingezet worden op de klantenservice en het beste advies geven aan de leden van de ANWB wat jouw werk nóg leuker maakt! Zie jij jezelf al glimlachen? Solliciteer nu en start jouw avontuur als Klantenservice medewerker ANWB Leden Service Center!

SOLLICITEER
Bekijk
's-gravenhage
33 - 40+ uur
Tijdelijk met zicht op vast

Klantenservicemedewerker bij de ANWB!

Ben jij communicatief sterk, kan jij snel schakelen en heb jij een dienstverlenende houding? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als klantenservice medewerker bij de ANWB heb je een veelzijdige dag. Je start met een kop koffie en de dagelijkse briefing. Vervolgens ga je aan de slag met het beantwoorden van vragen en het oplossen van problemen van onze klanten via telefoon, e-mail of chat. Je helpt ze met al hun vragen, geeft advies en draagt oplossingen aan. Tussen de gesprekken door heb je leuke interacties met je collega's. Geen dag is hetzelfde! Zie je jezelf al zitten? Wacht dan niet langer! Bij deze functie werk je de eerste 3 maanden op kantoor in Den Haag, daarna heb je de mogelijkheid om hybride te werken. Solliciteer vandaag nog om deel uit te maken van een geweldig team en maak het verschil voor de leden. Voor vragen kun je ons bereiken op 088-5063038. Je kan ons ook een WhatsApp bericht sturen op 06-34633218. We kijken ernaar uit om kennis met je te maken!

Image
SOLLICITEER
's-gravenhage
17 - 24 uur
Tijdelijk met zicht op vast

Klantcontact medewerker

Bij ANWB Innovatie & Ventures ga je twee projecten ondersteunen die nu nog in de kinderschoenen staan. ANWB Zon geeft advies over zonnepanelen en brengt consumenten in contact met installateurs. Jij bent hierin de operationele schakel die zowel kan uitvoeren, als degene die het proces kan optimaliseren. Jij beheert de klanten die bij ons binnenkomen van advies naar installatie. Je krijgt de begeleiding om zelf advies te kunnen geven zodat je het proces begrijpt om vervolgens aan de slag te gaan met het optimaliseren en begeleiden van dit proces. Je kijkt verder dan alleen het advies, maar houdt ook de opvolging en kwaliteit in de gaten. Je kijkt kritisch naar de communicatie met de klant, en helpt de Zonexperts om hun rol van adviseur beter uit te kunnen voeren. Daarnaast heb je contact met onze installatiepartners over de daadwerkelijke installatie van de zonnepanelen. Innovatie & Ventures (I&V) heeft in september 2023 het ANWB Auto abonnement gelanceerd. Momenteel is het team bezig om de operatie uit te breiden en te professionaliseren. De werkzaamheden zullen bestaan uit boeking en CRM management gerelateerde zaken en het beantwoorden van vragen vanuit (potentiële) klanten. Het resultaat van deze werkzaamheden zal leiden naar een efficiëntere en snellere operatie waarbij alle contacten die binnenkomen binnen 48 uur beantwoordt en/of opgepakt zijn met als doel om de klantervaring te verhogen. Om dit te realiseren, is er ondersteuning nodig in administratieve werkzaamheden en communicatie/correspondentie met klant: - aanmeldingen voor het abonnement controleren a.d.h.v. aanmeldcriteria - CRM-systeem up to date houden - klantvragen beantwoorden die binnenkomen, boekingen omzetten naar contracten - ophaal en inlever agenda beheren

Image
SOLLICITEER
's-gravenhage
9 - 16 uur
Tijdelijk dienstverband

Klantenservicemedewerker ANWB

Wij zoeken talenten zoals jij voor 20-40 uur per week! Ben je servicegericht en krijg je energie van mensen helpen? Zoek niet verder! ANWB Den Haag heeft de perfecte baan voor jou! Als klantenservice medewerker heb je een veelzijdige dag. Je start met een kop koffie en de dagelijkse briefing. Vervolgens ga je aan de slag met het beantwoorden van vragen en het oplossen van problemen van onze klanten via telefoon, e-mail of chat. Je helpt ze met al hun vragen, geeft advies en draagt oplossingen aan. Tussen de gesprekken door heb je leuke interacties met je collega's. Geen dag is hetzelfde! Zie je jezelf al zitten? Wacht dan niet langer! Solliciteer vandaag nog om deel uit te maken van een geweldig team en maak het verschil voor de leden! We kijken ernaar uit om kennis met je te maken!

Image
SOLLICITEER
's-gravenhage
25 - 32 uur
Tijdelijk met zicht op vast

Verzekeringsadviseur ANWB

Voor het verzekeringsteam op het hoofdkantoor bij de ANWB zijn wij op korte termijn op zoek naar enthousiaste klantenservice medewerkers. Als Medewerker LSC, team Verzekeren ben jij de contactpersoon voor onze leden en klanten op het gebied van verzekeringen. Met de lente voor de deur staan onze leden en klanten weer te trappelen om op pad te gaan. Aan jou de taak om telefonisch onze leden en klanten te voorzien van een passend advies, zodat zij onbezorgd en met plezier onderweg zijn. Het Leden Service Center is hét contactpunt van de ANWB voor leden en klanten. De meest uiteenlopende vragen komen bij jou binnen: Ik ga voor drie weken naar Frankrijk, wat is belangrijk om verzekerd te hebben? Ik wil graag een reis- en/of annuleringsverzekering afsluiten, wat zijn de opties? Heb ik wel de juiste verzekeringen op dit moment? Dit maakt het werk afwisselend en uitdagend. Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor onze leden en klanten, je neemt eigenaarschap over de klantvraag en neemt verantwoordelijkheid voor een optimale klantbeleving. Met jouw klantgerichte houding zorg jij ervoor dat de klant zich altijd prettig geholpen voelt. Om deze leuke functie optimaal uit te kunnen oefenen en zo passend mogelijk advies te kunnen bieden aan de (potentiële) leden is het wettelijk verplicht om in het bezit te zijn van de WFT Basis en WFT Schade certificaat. Beide opleidingen krijg je via Timing aangeboden. Startdatum in de week van 6 maart.

Image
SOLLICITEER
's-gravenhage
33 - 40+ uur
Tijdelijk met zicht op vast

Voordelen van werken bij het Leden Service Center van ANWB:

  • Je start direct met een op maat gemaakte opleiding om je klaar te stomen voor de functie;
  • De WFT-certificaten behaal je op kosten van Timing;
  • Je bepaalt zelf de hoogte van jouw bonus door je eigen inzet;
  • Je komt terecht in een leuk team met veel aandacht voor elkaar;
  • De werklocatie is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en deze kosten worden volledig vergoed;
  • Je komt te werken in één van de grootste organisaties van Nederland.

Wat is het Leden Service Center?

Het Leden Service Center van de ANWB is een klantenservice die telefonisch, via mail en de chat alles kan vertellen over onder andere het ANWB-lidmaatschap, de Wegenwacht en verzekeringen. Het Leden Service Center team is erg betrokken en daarnaast is de werksfeer is erg prettig. Dit komt mede door het team en de huiselijke sfeer in het kantoor. 

Regelmatig vindt er een gezamenlijke lunch plaats en daarnaast organiseert ANWB jaarlijks een Leden Service Center feest in Scheveningen. Eén ding is zeker: je hoeft je niet te vervelen als je bij het Leden Service Center komt werken.

"Mensen helpen, dat vind ik betekenisvol werk. En dat in een prettige werksfeer en met fijne collega’s. Ik zit hier helemaal op mijn plek."

Medewerker Janine bij ANWB Leden Service Center
Image

Kom werken bij het Leden Service Center

Alle leden en niet-leden van de ANWB kunnen terecht bij het Leden Service Center. Wanneer je hier werkt ben je met meer bezig dan alleen telefoneren. Jij creëert namelijk een beleving bij elk gesprek voor de persoon die jij op dat moment spreekt. Kom je werken bij het Leden Service Center dan start jouw baan via Timing bij het startup team van de ANWB. Dit startup team bestaat uit allemaal nieuwe medewerkers, die net zoals jij, een op maat gemaakte opleiding gaan volgen.

De eerste week staat in het teken van theorie en met deze opgedane kennis ga je de week erna de praktijk in. Je wordt in eerste instantie gekoppeld aan een medewerker die al even werkt bij het Leden Service Center. Deze collega zorgt ervoor dat je uitleg krijgt over het systeem en hoe je klanten te woord staat. Heb je dit snel onder de knie? Dan kan je snel zelfstandig aan de slag. Je kan onder andere vragen verwachten over:

  • Producten en/of diensten die ANWB levert;
  • Facturen waar klanten meer over willen weten;
  • Administratieve zaken (je kunt hierbij denken aan het wijzigen van een adres);
  • Het ANWB-abonnement.

Zie jij die baan bij het Leden Service Center van de ANWB wel zitten? Reageer snel op één van de openstaande vacatures! Zijn er nu geen vacatures? Houd dan de vacatures in de gaten via de Timing App of meld je aan voor de Timing Jobmail

Image

Woohoo! Er is weer volop werk