Timing Contact Center Services
Vrijwel nergens is de continue vraag naar nieuwe medewerkers zo hoog als in de contact center services branche. De hoge behoefte aan flexibiliteit in combinatie met de ingewikkelde wet- en regelgeving vraagt veel van werkgevers. Het is lastig om een goede balans te houden tussen personeelskosten en opbrengsten. Wij helpen je graag!
Als werkgever in de contactcenterbranche kan de personeelsadministratie een behoorlijke uitdaging zijn. De snelle schommelingen in het personeelsbestand, veroorzaakt door piekmomenten, opschalingen, start van nieuwe projecten, seizoensinvloeden en een hoog verloop, zorgen voor een enorme administratieve belasting.
Hierdoor heb je als HR-professional minder tijd voor strategische zaken. Een hoge werkdruk en minder aandacht voor alle HR-zaken heeft risico's: de kans op fouten neemt toe en kan leiden tot boetes en reputatieschade. En we hoeven jou niet te vertellen dat het constante aan- en afnemen van personeel leidt tot hogere kosten voor werving, onboarding en training.
Met TCCS als aanvulling op je HR-afdeling ondersteunt Timing Contact Center Services juist op dit gebied. We nemen de volledige personeelsadministratie van je uit handen. Zo kun jij je focussen op je core business.
Daarom kies je voor TCCS:
- Snelle en flexibele aanpassingen: Wij passen de personeelsadministratie razendsnel aan, ongeacht de omvang van de wijzigingen.
- Deskundige ondersteuning: Onze ervaren medewerkers hebben diepgaande kennis van de contactcenterbranche en de geldende wet- en regelgeving en ondersteunen je graag.
- Eén aanspreekpunt: Je hebt één vast aanspreekpunt voor al je vragen over de personeelsadministratie.
- Tijdbesparing: Wij automatiseren zoveel mogelijk processen, waardoor je tijd en geld bespaart.
- Compliance: Wij zorgen ervoor dat alle personeelsgegevens correct en up-to-date zijn.
- Beheersbare risico's: bij verzuim, leegloop en ontslag.
- Schaalbare oplossing: Onze oplossing is flexibel en schaalbaar, zodat deze meegroeit met jouw bedrijf.
- Managementinformatie die jouw organisatie helpt groeien;
Gewoon goed geregeld
"Timing heeft jarenlange ervaring als uitzender in de contact center branche en is volledig ingericht op het overnemen van werkgeverslasten. Daarom kunnen we met TCCS payroll aanbieden die gewoon goed geregeld is, geheel conform de WAB en de WFC cao.” Berrie van Gils, Manager New Business
Wij gaan verder.
Wij richten ons niet alleen op jou, ook op jouw medewerkers. Zij zijn de basis van jouw dienstverlening. Wij zijn ervan overtuigd dat betrokkenheid zorgt voor binding en behoud. Een tekort aan persoonlijke aandacht en mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling kan de motivatie van het personeel verminderen, de prestaties beïnvloeden en een hoog verloop veroorzaken.
Daarom zorgen wij dat iedere kandidaat warm welkom wordt geheten, te allen tijden goed ingelicht is en hebben we aandacht voor hun ontwikkeling. De verbinding die we leggen zorgt voor een hoger startratio, verlaagd de uitstroom en resulteert in een langere verblijfsduur.
De voordelen opgesomd:
Door de personeelsadministratie uit te besteden aan Timing Klantcontact profiteer je van:
- Meer tijd voor strategische zaken
- Minder fouten
- Lagere kosten*
- Gegarandeerde compliance
- Meer rust en zekerheid
* Wij bieden niet alleen uitstekende payroll-diensten aan, maar we kunnen ook trots zijn op een bewezen kostenbesparing van 5%! Dit betekent meer financiële ruimte voor jouw kernactiviteiten.