Mijn Timing

Wanneer we samenwerken heb jij toegang tot Mijn TIming, ons online klantportaal. Hierin vind je alle voor jou relevante en handige informatie terug,

Image

Vragen over Mijn Timing

Wanneer je inlogt In Mijn Timing vind je in het menu onder andere: Urenoverzicht, een overzicht van de door flexkrachten gewerkte uren. Via Uren invoeren vul je de gewerkte uren van de flexkrachten in. Bij Facturen vind je als vanzelfsprekende al onze facturen aan jou terug. En via Managementinformatie heb je toegang tot allerlei interessante data om te analyseren, denk aan uitstroom per periode. We verwachten dat het werken in Mijn Timing zichzelf wijst. Kom je ergens toch niet uit, schroom dan niet om ons te bellen voor hulp. 

Hoe kom ik in Mijn Timing
Rechtsboven op onze website vind je een knop 'inloggen'. Klik hier op om in te loggen. Of klik op deze link.

Waar moet mijn wachtwoord aan voldoen?
Het wachtwoord moet minimaal 8 tekens bevatten.

Mijn gebruikersnaam werkt niet, hoe moet ik nu inloggen?
Vanaf 29 februari 2024 zijn we overgestapt op nieuwe systemen, hierdoor log je nu niet meer in met jouw gebruikersnaam maar met jouw mailadres.

Wachtwoord vergeten?
Ben je jouw wachtwoord vergeten? Geen probleem. Klik op 'wachtwoord vergeten' om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Geen mail ontvangen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord?
Check voor de zekerheid ook je spam-inbox / ongewenste mail-inbox, misschien staat onze mail daarin. ook niet? Neem dan gerust contact op met jouw Timing vestiging

Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Je kunt jouw gegevens aanpassen in jouw persoonlijke Mijn Timing omgeving. Maar je kunt ook altijd contact opnemen met jouw Timing contactpersoon om wijzigingen door te geven. 

Wachtwoord wijzigen?
Als je bent ingelogd op jouw Mijn Timing omgeving, dan kun je daar jouw wachtwoord wijzigen.