Mediq

Image
Ga naar alle vacatures Mediq

Bekijk snel de vacatures bij Mediq:

Product/content medewerker

Ben jij goed in het verwerken van data, werk je nauwkeurig, ben je kritisch en kan je naar data kijken met een helicopterview? Dan is deze vacature voor jou! Voor de afdeling Master Data Management (MDM) zijn we voor het Klant- en Leverancier data team op zoek naar een contentmedewerker/data entry medewerker. Mediq, gevestigd in De Meern, is een bedrijf dat medische hulpmiddelen biedt aan cliënten aan huis. Samen met verschillende partijen werkt Mediq met maar één doel: zorgen dat de patiënt weer beter wordt. Je gaat aan de slag binnen het Master Data Team. Een gezellig team van ca. 20 personen met een collegiale, informele werksfeer en korte communicatielijnen. Je bent verantwoordelijk voor het aanmaken en wijzigen van Klant- en Leverancier data. Dit doe je voor diverse Mediq bedrijven. In deze rol werk je nauw samen met diverse afdelingen binnen de Mediq organisatie. Je verwerkt de vragen die binnenkomen. Uiteraard onderneem je actie wanneer je signaleert dat gegevens ontbreken of verkeerd worden aangeleverd. Aan de hand van de ontvangen vragen werk je de Master Data bij in SAP en webportalen. Het vastleggen van informatie gebeurt o.b.v. onze data standaard, een set van door Mediq opgestelde basisregels voor het gestructureerd vastleggen van Klant- en Leverancier gegevens. En indien nodig spar je met de Data Specialist van het team om tot een correcte invulling van de data te komen. Verder ben jij voor andere afdelingen het aanspreekpunt voor inhoudelijke masterdata kwesties.

SOLLICITEER
Bekijk
De meern
25 - 32 uur
Tijdelijk met zicht op vast

Medewerker Backoffice Medische Apparatuur

Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in complexe en intensieve zorg thuis. Heeft de gebruiker infuustherapie nodig? Dan kijk je samen met je collega’s, de huisarts en thuiszorg naar een passend plan. Naast het regelen van de hulpmiddelen zorg je ook voor de op recept bereide medicatie. Samen met je collega's sta jij klaar om alle binnenkomende telefoontjes omtrent de medische middelen die het bedrijf aanbiedt te behandelen. Elke werkdag is een nieuwe kans om klanten een glimlach te bezorgen. Telefonisch, per e-mail of chat sta jij klaar om vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en klanten te informeren. Geen vraag is te groot of te klein en met je vriendelijke, behulpzame houding zorg je dat elke klant zich erkend voelt en tevreden ophangt. Wat ga je doen? • Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van interne- en externe klantcontacten (vragen, verzoeken, problemen, klachten, administratieve taken) afkomstig uit alle kanalen en het verstrekken van informatie aan de klant over onderhoud, omruilingen, beschikbaarheid, levertijd, en bezorging van producten. • Je kan worden ingezet op zowel schriftelijke als telefonische taken. • Je bent verantwoordelijk voor het op de juiste wijze registeren, verzamelen, invoeren, controleren, verwerken en bewaken van klantcontacten, orders, bewegingen van apparaten, en overige gegevens in SAP, de portaal en andere systemen. • Up to date houden van de persoonlijke kennis door deel te nemen aan trainingen. • Fungeert als buddy voor nieuwe en minder ervaren medewerkers.

SOLLICITEER
Bleiswijk
25 - 32 uur
Tijdelijk met zicht op vast

Projectmedewerker

Ben jij goed in het verwerken van data, werk je nauwkeurig, ben je kritisch en kan je naar data kijken met een helicopterview? Dan is deze vacature voor jou! Voor de afdeling Master Data Management (MDM) zijn we voor het Klant- en Leverancier data team op zoek naar een contentmedewerker/data entry medewerker. Mediq, gevestigd in De Meern, is een bedrijf dat medische hulpmiddelen biedt aan cliënten aan huis. Samen met verschillende partijen werkt Mediq met maar één doel: zorgen dat de patiënt weer beter wordt. Je gaat aan de slag binnen het Master Data Team. Een gezellig team van ca. 20 personen met een collegiale, informele werksfeer en korte communicatielijnen. Je bent verantwoordelijk voor het opschonen van bestaande data. Dit doe je voor diverse Mediq bedrijven. In deze rol werk je nauw samen met diverse afdelingen binnen de Mediq organisatie. Je verwerkt de vragen die binnenkomen. Uiteraard onderneem je actie wanneer je signaleert dat gegevens ontbreken of verkeerd worden aangeleverd. Aan de hand van de ontvangen vragen werk je de Master Data bij in SAP en webportalen. Het vastleggen van informatie gebeurt o.b.v. onze data standaard, een set van door Mediq opgestelde basisregels voor het gestructureerd vastleggen van Klant- en Leverancier gegevens. En indien nodig spar je met de Data Specialist van het team om tot een correcte invulling van de data te komen. Verder ben jij voor andere afdelingen het aanspreekpunt voor inhoudelijke masterdata kwesties.

SOLLICITEER
De meern
25 - 32 uur
Tijdelijk met zicht op vast

Klantfeedback medewerker

Als Klantfeedback medewerker ben je verantwoordelijk voor het zorgen van een optimale klantbeleving door pro actief aan de slag te gaan met klantfeedback en de klantverwachting te overtreffen. Dit betekent dat je klantvragen afhandelt en zorgt voor een effectieve oplossing van problemen tussen klanten en de organisatie. Het resultaat zien we vervolgens in een betere kwaliteit van dienstverlening en hogere klanttevredenheid bij zowel klanten als externe partijen. De inzichten vanuit de klantfeedback deel je aan de organisatie. Daarnaast ben je Verantwoordelijk voor het registreren van alle type klachten en klachten met een financieel gevolg; Je draagt zorg voor de afhandeling van deze klachten, waarbij je ook terugkoppeling geeft naar de melder van de klacht; Je bewaakt de doorlooptijd van de klantfeedback; Je neemt deel aan projectgroepen t.b.v. verbetering van de dienstverlening. Deze functie betekent werken in een uitdagende en veranderende omgeving waar healthcare, klantfeedback en verbetering gecombineerd worden. Het Customer Care Center binnen Mediq Nederland is een groeiende afdeling, waarvoor wij op zoek zijn naar een professional met een proactieve instelling die graag samen met collega’s een bijdrage levert aan de verdere ontwikkeling van Mediq.

SOLLICITEER
De meern
25 - 32 uur
Tijdelijk met zicht op vast

Over Mediq

Mediq is een Nederlands bedrijf dat al sinds 1899 hulpmiddelen, zorg en advies levert aan patiënten, zorginstellingen en zorgprofessionals. Denk hierbij aan medicijnen, infusen en andere materialen.

Bij Mediq werken mensen met een passie voor zorg. Zij zetten zich elke dag weer met hart en ziel in voor mensen met een ziekte of aandoening. Met de producten en diensten van Mediq zorgen ze dat het leven van patiënten door kan gaan of in ieder geval zo comfortabel mogelijk is. 

Waarom werken bij Mediq

Als medewerker van Mediq help jij mee hét verschil te maken voor mensen die afhankelijk zijn van (hulp) middelen. Daar mag je trots op zijn. Mediq is zelf ook trots op haar medewerkers en laat dat blijken met aandacht en waardering voor jou.

Mediq vindt het belangrijk dat je op de juiste plek zit en dat jij je verder kan ontwikkelen in je functie als je dat wilt. En wees niet bang: natuurlijk verwachten ze niet dat je alles al afweet van hun medische middelen. Hiervoor bieden zij een uitgebreid inwerktraject aan met verschillende trainingen. Zo start je volledig voorzien van de juiste kennis aan je nieuwe baan. 

"Ik vind het mooi om iets te doen voor mensen die het echt nodig hebben. Dus het gevoel hebben dat je iets goed doet voor de wereld."

Medewerker klantenservice Mediq
Image