Mediq

Image

    Bekijk snel de vacatures bij Mediq:

    Klantenservice Medewerker

    Ben jij servicegericht en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan hebben wij dé kans voor jou!

    Voor onze locatie in De Meern zoeken we een enthousiaste klantenservice medewerker die ons team bij Mediq wil versterken voor 24 tot 36 uur per week. In deze rol ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en maak je dagelijks het verschil met jouw klantgerichte aanpak.

    Wil je kennismaken met Mediq en ontdekken of wij bij jou passen? Kom dan naar onze Meet & Greet op maandag 26 mei om 12:30 uur. Een mooie gelegenheid om sfeer te proeven en vragen te stellen.

    Zie jij jezelf al bij ons werken? Solliciteer vandaag nog – wie weet heten we je binnenkort van harte welkom in ons team!

    Bekijk
    De meern
    17 - 24 uur
    Part time

    Financieel Administratief Medewerker

    Mediq zoekt een nauwkeurige en gemotiveerde financieel administratief medewerker om ons team tijdelijk te versterken. Heb jij ervaring met administratieve taken en wil je bijdragen aan het verwerken van nabetalingen van facturen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

    De meern
    9 - 16 uur
    Part time

    Teamleider Customer Care B2B

    Ben jij klaar om een team naar succes te leiden? Als Teamleider Customer Care B2B stuur je een professioneel team van 15 tot 20 collega's aan. Jij bent de drijvende kracht achter hun groei en succes: coachend, motiverend en resultaatgericht. Samen zorgen jullie voor een optimale klantbeleving voor onze zakelijke klanten. Je focust op KPI's zoals klanttevredenheid, bereikbaarheid, servicelevels en efficiëntie, en je weet precies hoe je het team hierin meeneemt.

    Daarnaast werk je continu aan het verbeteren van processen en weet je trends en ontwikkelingen slim te vertalen naar concrete verbeteringen in de dagelijkse praktijk. Eén tot twee keer per maand werk je op onze locatie in Oud-Beijerland om ook daar feeling te houden met de bredere organisatie.

    De meern
    33 - 40 uur
    Full time

    Klantfeedback Specialist

    Ben jij klaar om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen? Als Klantfeedback Specialist ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren van de klantbeleving door proactief met klantfeedback aan de slag te gaan en de verwachtingen te overtreffen. Je deelt waardevolle inzichten vanuit de klantfeedback met de organisatie. Daarnaast registreer je alle soorten klachten, inclusief die met financiële gevolgen, en zorg je voor een zorgvuldige afhandeling. Je bewaakt de doorlooptijd van de klantfeedback en geeft terugkoppeling aan de melder. Ook neem je deel aan projectgroepen ter verbetering van de dienstverlening. Het Customer Care Center binnen Mediq Nederland is een groeiende afdeling, en we zoeken een professional met een proactieve instelling die samen met collega's bijdraagt aan de verdere ontwikkeling van Mediq.

    De meern
    17 - 24 uur
    Part time

    Over Mediq

    Mediq is een Nederlands bedrijf dat al sinds 1899 hulpmiddelen, zorg en advies levert aan patiënten, zorginstellingen en zorgprofessionals. Denk hierbij aan medicijnen, infusen en andere materialen.

    Bij Mediq werken mensen met een passie voor zorg. Zij zetten zich elke dag weer met hart en ziel in voor mensen met een ziekte of aandoening. Met de producten en diensten van Mediq zorgen ze dat het leven van patiënten door kan gaan of in ieder geval zo comfortabel mogelijk is. 

    Waarom werken bij Mediq

    Als medewerker van Mediq help jij mee hét verschil te maken voor mensen die afhankelijk zijn van (hulp) middelen. Daar mag je trots op zijn. Mediq is zelf ook trots op haar medewerkers en laat dat blijken met aandacht en waardering voor jou.

    Mediq vindt het belangrijk dat je op de juiste plek zit en dat jij je verder kan ontwikkelen in je functie als je dat wilt. En wees niet bang: natuurlijk verwachten ze niet dat je alles al afweet van hun medische middelen. Hiervoor bieden zij een uitgebreid inwerktraject aan met verschillende trainingen. Zo start je volledig voorzien van de juiste kennis aan je nieuwe baan. 

    "Ik vind het mooi om iets te doen voor mensen die het echt nodig hebben. Dus het gevoel hebben dat je iets goed doet voor de wereld."

    Medewerker klantenservice Mediq
    Image