Conduent

Image
Ga naar alle vacatures Conduent

Wil je werken bij Conduent?

Trainer Customer Service

Voor een bedrijf in de Customer Service zijn wij opzoek naar een trainer die nieuwe klantenservice agents op wil leiden in Tilburg. In de rol van trainer geef je nieuwe en doorlopende trainingen aan agents. Je begeleidt groepsprocessen, geeft instroomtrainingen, vaardigheid- en verdiepingstrainingen en past communicatiemodellen toe om deelnemers in verschillende onderwerpen op te leiden zoals product- en systeemkennis (zowel Conduent als die van de opdrachtgever), sales, communicatie, conflictmanagement en meer. Het is belangrijk dat je goede leiderschapscapaciteiten hebt en dat je middels duidelijke communicatie anderen kan beïnvloeden en motiveren.

SOLLICITEER
Bekijk
Tilburg
33 - 40+ uur
Tijdelijk met zicht op vast

Teamleider Customer Service

Voor een bedrijf in de Customer Service zijn wij opzoek naar een teamleider die zich bezighoudt met het coachen, begeleiden en motiveren van klantadviseurs in Tilburg. Je bewaakt operationele resultaten terwijl je een prettige sfeer op de afdeling creëert en behoudt. Dagelijkse verantwoordelijkheden zijn onder andere: - De kennis en vaardigheden van de customer service medewerkers optimaal benutten; - Het behalen van de afgesproken targets op KPI’s; - Zorgen dat elk klantcontact perfect wordt afgehandeld; - Verzuim en verloop van medewerkers borgen; - Kwantitatieve prestaties van de individuele medewerkers monitoren en bijsturen indien nodig; - BILA-gesprekken, start-, functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren (en voortgekomen acties en afspraken bewaken en begeleiden). Ben jij die leider die je collega's kan en wil inspireren? Wil je jezelf verder ontwikkelen in leiderschap en (business) management? Dan is dit een mooie rol voor jou!

SOLLICITEER
Tilburg
33 - 40+ uur
Tijdelijk met zicht op vast

Klantenservice medewerker Ziggo Zakelijk

Ben jij communicatief sterk én kun jij klanten prettig telefonisch te woord staan? Dan zoeken wij jou! Op een werkdag ben je bezig met het adviseren en ondersteunen van klantvragen over product- of dienstverleningsspecificaties. Het oplossingsgericht denken staat hierin centraal: zoek naar creatieve manieren om de klant tegemoet te komen. Zie en begrijp de verschillende behoeften van klanten zodat hun verwachting wordt overtroffen. Daarnaast draag je proactief bij aan het verbeteren van processen door input te geven en te werken aan je eigen ontwikkeling. Bij deze functie werk je op kantoor in Almere en vanuit huis (hybride). Je komt terecht in een leuk team waar genoeg mogelijkheden zijn om door te groeien. Je wordt opgeleid middels een twee wekelijkse fulltime training. Deze training wordt doorbetaald. Vind jij dit interessant? Solliciteer dan snel! Voor vragen kan je ons bereiken op [email protected] of 088-5063038. Je kan ons ook een WhatsApp bericht sturen op 06-34633218.

SOLLICITEER
Amsterdam
17 - 24 uur
Tijdelijk met zicht op vast

Wie is Conduent?

Conduent is een grote, internationale organisatie. Zij bieden dienstverlenende en technische oplossingen aan bedrijven. Conduent Nederland verzorgt diverse soorten klantcontact voor haar klanten. Samen met ongeveer 1300 professionals verspreid over vier kantoren door het land legt Conduent zich toe op klantcontactactiviteiten binnen verschillende sectoren zoals o.a. IT, toerisme, automotive en zorg.

 

Waarom werken bij Conduent?

Conduent streeft er naar om elke medewerker middels veel persoonlijke aandacht op te leiden tot een professional. Zo begint iedereen die bij het bedrijf komt te werken met een 2 wekelijkse (betaalde) fulltime training. Werken bij Conduent betekent ook talloze doorgroeimogelijkheden binnen een internationale organisatie. Conduent heeft oog voor individuele ontwikkeling en geeft medewerkers het vertrouwen om stappen te maken binnen de organisatie. Bij Conduent kun je rekenen op een professionele werkomgeving, maar ook is er de mogelijkheid om te werken vanuit je eigen home-office. Bij Conduent is iedereen welkom. Er is een grote diversiteit aan medewerkers, want iedereen verdient een kans.

Negen jaar geleden werd ik aangenomen bij Conduent (toen nog Xerox) als klantadviseur voor het Vodafone Service project. Zonder enige ervaring in de callcenter wereld ben ik binnen een jaar doorgegroeid naar senior klantadviseur waarbij ik naast de belactiviteiten ook ondersteuning gaf aan mijn collega’s. Omdat ik altijd het beste uit mezelf wil halen ben ik 2017 gestart met het ‘Teamleader in opleiding’ traject binnen Conduent en dit succesvol afgerond. Nadat ik 6 jaar de teamleader functie heb uitgevoerd ga ik nu starten met het ‘Delivery Manager in opleiding’ traject. Tevens heb ik tijdens mijn carrière bij Conduent flink wat collega’s zien doorgroeien binnen ons bedrijf naar o.a. de afdelingen Training & Development, IT, HR en Client Intelligence. Kortom, er zijn binnen Conduent tal van doorgroeimogelijkheden zolang je beschikt over de juiste mindset en motivatie.

Image