Conduent

Image
Ga naar alle vacatures Conduent

Wil je werken bij Conduent?

Klantenservice Medewerker Vodafone Specials

Weet jij alles van systemen om de klant wegwijs te maken? Sta jij sterk in je schoenen en ben je ook nog geduldig? Lees dan snel verder! Als Callcenter Agent voor Vodafone beantwoord je vragen of los je klachten op van klanten met betrekking tot de status van een order of het plaatsen/wijzigen van een bestelling. Deze klanten kunnen zowel zakelijk alsmede particulier zijn. Je moet denken aan vragen zoals: - "Wat is de status van mijn recent geplaatste bestelling?" - "Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?" - "Kan ik nog wijzigingen aanbrengen in mijn bestelling voordat deze wordt verzonden?" - "Ik heb per ongeluk het verkeerde product besteld. Hoe kan ik dit corrigeren?" - "Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?" - "Zijn er kosten verbonden aan het annuleren van een bestelling?" Enthousiast? Solliciteer dan direct op deze functie! Voor vragen kan je ons bereiken op [email protected] of 088-5063038. Je kan ons ook een WhatsApp bericht sturen naar 06-34633218. Tot snel!

SOLLICITEER
Bekijk
Maastricht
17 - 24 uur
Tijdelijk met zicht op vast

Klantenservice medewerker bij Ziggo

Ben jij verbaal zo sterk dat fysiek contact niet eens nodig is? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als Klantenservice Medewerker bij Ziggo ben jij dé rots in de branding voor de klanten. Jij geeft technische support op het gebied van storingen, facturen en producten. Je helpt de mensen door het probleem te achterhalen en hen stap voor stap naar een oplossing te leiden. Wij maken van jou een technische support expert op het gebied van storingen, het wijzigen van instellingen of het helpen bij aansluitingen. Je wordt hiervoor uitgebreid opgeleid en beschikt over voldoende hulpmiddelen waar je op terug kunt vallen. Bij deze functie werk je op kantoor in Almere. Ook is het mogelijk om gedeeltelijk vanuit huis te werken (hybride). Je komt terecht in een leuk team waar genoeg mogelijkheden zijn om door te groeien. Je wordt opgeleid middels een twee wekelijkse fulltime training. Zie jij jezelf al als technische support expert? Solliciteer dan snel! Voor vragen kan je ons bereiken op [email protected] of 088-5063038. Je kan ons ook een WhatsApp bericht sturen op 06-34633218.

SOLLICITEER
Almere
17 - 24 uur
Tijdelijk met zicht op vast

Medewerker VodafoneZiggo Savedesk

Op de Savedesk in Tilburg hebben we een uitdagende kans voor jou als Klantenservice Medewerker. In deze rol ben je de stem van VodafoneZiggo en werk je actief aan het behoud van onze gewaardeerde klanten. Je speelt een cruciale rol in het overtuigen en adviseren van klanten om bij VodafoneZiggo te blijven en te genieten van onze uitstekende diensten. Dit doe je onder anderen door de klantbehoefte te achterhalen en het aanbieden van oplossingen die hierop perfect aansluiten. Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel? Solliciteer dan snel! Voor vragen kan je ons bereiken op [email protected] of 088-5063038. Je kan ons ook een WhatsApp bericht sturen naar 06-34633218.

SOLLICITEER
Tilburg
17 - 24 uur
Tijdelijk met zicht op vast

Medewerker Vodafone Mobile Services

Als Klantenservice Medewerker voor Vodafone ben je verantwoordelijk voor het telefonisch beantwoorden van vragen van klanten met betrekking tot hun facturen, kosten en betalingen. Ook kunnen klanten bellen voor vragen over het netwerk, hun abonnement of prepaid kaart. Jij zorgt voor een klantgerichte oplossing, door correct en persoonlijk contact met de klant. Je empathisch vermogen speelt hierin een belangrijke rol. Naast het beantwoorden van vragen van klanten komt er ook een klein stukje sales bij. Samen met de klant kijk je naar de abonnementsvorm en of dit nog aansluit bij de behoefte van de klant. Hierin doe je eventueel aanpassingen. De klant kan dus met al haar vragen bij jou terecht! Uiteraard wordt je hiervoor zorgvuldig opgeleid. Bij deze functie is het mogelijk om zowel vanuit huis, als vanuit het kantoor in Maastricht te werken. Combineren is ook mogelijk! Je start met een verplichte twee wekelijkse fulltime training op locatie. Na deze training ben jij volledig startklaar! Is dit de uitdaging die jij zoekt? Solliciteer dan snel! Voor vragen kan je ons bereiken op [email protected] of 088-5063038. Je kan ons ook een WhatsApp bericht sturen op 06-34633218.

SOLLICITEER
Maastricht
17 - 24 uur
Tijdelijk met zicht op vast

Klantenservice medewerker Hollandsnieuwe

Haal jij voldoening uit het helpen van klanten? Heb jij affiniteit met telefonische dienstverlening én kan je goed overweg met verschillende computersystemen? Als klantenservice medewerker bij Hollandsnieuwe ben je verantwoordelijk voor het telefonisch beantwoorden van vragen van klanten met betrekking tot hun factuur, kosten en betalingen. Ze bellen je ook voor vragen over het netwerk, hun abonnement of pre-paid kaart. Je hebt inbound contact met klanten van Hollandsnieuwe die hun pakket willen aanpassen naar bijvoorbeeld sneller internet of meer TV zenders. Je kunt ook nieuwe klanten te woord staan die een pakket bij Hollandsnieuwe willen gaan afnemen. Jij weet alles over de producten en diensten van Hollandsnieuwe en met jouw oplossende vermogen weet je iedere klant te helpen! Bij deze functie kom je te werken op kantoor in Almere. Later is het mogelijk om gedeeltelijk vanuit huis te werken (hybride). Je start met een verplichte twee wekelijkse fulltime training op locatie (eerstvolgende datum is 26 februari). Na deze training ben jij startklaar en kun je zelfstandig aan de slag. Ben jij enthousiast? Solliciteer dan snel op deze functie! Voor vragen kan je ons bereiken op 088-5063153.

SOLLICITEER
Almere
17 - 24 uur
Tijdelijk met zicht op vast

Wie is Conduent?

Conduent is een grote, internationale organisatie. Zij bieden dienstverlenende en technische oplossingen aan bedrijven. Conduent Nederland verzorgt diverse soorten klantcontact voor haar klanten. Samen met ongeveer 1300 professionals verspreid over vier kantoren door het land legt Conduent zich toe op klantcontactactiviteiten binnen verschillende sectoren zoals o.a. IT, toerisme, automotive en zorg.

 

Waarom werken bij Conduent?

Conduent streeft er naar om elke medewerker middels veel persoonlijke aandacht op te leiden tot een professional. Zo begint iedereen die bij het bedrijf komt te werken met een 2 wekelijkse (betaalde) fulltime training. Werken bij Conduent betekent ook talloze doorgroeimogelijkheden binnen een internationale organisatie. Conduent heeft oog voor individuele ontwikkeling en geeft medewerkers het vertrouwen om stappen te maken binnen de organisatie. Bij Conduent kun je rekenen op een professionele werkomgeving, maar ook is er de mogelijkheid om te werken vanuit je eigen home-office. Bij Conduent is iedereen welkom. Er is een grote diversiteit aan medewerkers, want iedereen verdient een kans.

Negen jaar geleden werd ik aangenomen bij Conduent (toen nog Xerox) als klantadviseur voor het Vodafone Service project. Zonder enige ervaring in de callcenter wereld ben ik binnen een jaar doorgegroeid naar senior klantadviseur waarbij ik naast de belactiviteiten ook ondersteuning gaf aan mijn collega’s. Omdat ik altijd het beste uit mezelf wil halen ben ik 2017 gestart met het ‘Teamleader in opleiding’ traject binnen Conduent en dit succesvol afgerond. Nadat ik 6 jaar de teamleader functie heb uitgevoerd ga ik nu starten met het ‘Delivery Manager in opleiding’ traject. Tevens heb ik tijdens mijn carrière bij Conduent flink wat collega’s zien doorgroeien binnen ons bedrijf naar o.a. de afdelingen Training & Development, IT, HR en Client Intelligence. Kortom, er zijn binnen Conduent tal van doorgroeimogelijkheden zolang je beschikt over de juiste mindset en motivatie.

Image