Conduent

Image
Ga naar alle vacatures Conduent

Wil je werken bij Conduent?

Medewerker VodafoneZiggo Savedesk

Op de Savedesk in Tilburg hebben we een uitdagende kans voor jou als Klantenservice Medewerker. In deze rol ben je de stem van VodafoneZiggo en werk je actief aan het behoud van onze gewaardeerde klanten. Je speelt een cruciale rol in het overtuigen en adviseren van klanten om bij VodafoneZiggo te blijven en te genieten van onze uitstekende diensten. Dit doe je onder anderen door de klantbehoefte te achterhalen en het aanbieden van oplossingen die hierop perfect aansluiten. Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel? Solliciteer dan snel! Voor vragen kan je ons bereiken op [email protected] of 088-5063038. Je kan ons ook een WhatsApp bericht sturen naar 06-34633218.

SOLLICITEER
Bekijk
Tilburg
17 - 24 uur
Tijdelijk met zicht op vast

Klantenservice medewerker Ziggo SoHo

Ben jij communicatief sterk én kun jij klanten prettig telefonisch te woord staan? Dan zoeken wij jou! Op een werkdag ben je bezig met het adviseren en ondersteunen van klantvragen over product- of dienstverleningsspecificaties. Het oplossingsgericht denken staat hierin centraal: zoek naar creatieve manieren om de klant tegemoet te komen. Zie en begrijp de verschillende behoeften van klanten zodat hun verwachting wordt overtroffen. Daarnaast draag je proactief bij aan het verbeteren van processen door input te geven en te werken aan je eigen ontwikkeling. Bij deze functie werk je op kantoor in Almere en vanuit huis (hybride). Je komt terecht in een leuk team waar genoeg mogelijkheden zijn om door te groeien. Je wordt opgeleid middels een twee wekelijkse fulltime training. Deze training wordt doorbetaald. Vind jij dit interessant? Solliciteer dan snel! Voor vragen kan je ons bereiken op [email protected] of 088-5063038. Je kan ons ook een WhatsApp bericht sturen op 06-34633218.

SOLLICITEER
Almere
17 - 24 uur
Tijdelijk met zicht op vast

Medewerker VodafoneZiggo Savedesk

De afdeling Save bij Vodafone richt zich op het behouden van bestaande klanten. Het doel is om te voorkomen dat klanten hun diensten opzeggen en om eventuele problemen of zorgen die klanten hebben aan te pakken. Want een ontevreden klant = een klant minder. Dat willen we zowel voor de klant alsmede het bedrijf natuurlijk niet. Wat ga je dan doen? - Probleemanalyse: je luistert naar de reden waarom de klant overweegt te vertrekken en je probeert de onderliggende problemen op te lossen. Dit kunnen zowel technische problemen zijn alsmede ontevredenheid over de dienstverlening; - Klachtenafhandeling: je behandeld de klachten en zorgen van de klanten. Je streeft naar een oplossing om deze klanttevredenheid te verbeteren; - Aanbiedingen & kortingen: je kunt speciale aanbiedingen, kortingen of upgrades aanbieden om klanten te overtuigen hun diensten niet op te zeggen. Dit zijn enkele voorbeelden van dagdagelijkse bezigheden. Je kunt ook te maken krijgen met klanttevredenheidsonderzoeken, upselling, retentiestrategieën en cross-selling. Een zeer veelzijdige functie waarbij jij ook de mogelijkheid krijgt om jezelf te ontwikkelen. Vind jij dit interessant? Solliciteer dan snel! Voor vragen kan je ons bereiken op [email protected] of 088-5063038. Je kan ons ook een WhatsApp bericht sturen naar 06-34633218.

SOLLICITEER
Maastricht
17 - 24 uur
Tijdelijk met zicht op vast

Medewerker Vodafone Mobile Services

Als Klantenservice Medewerker voor Vodafone ben je verantwoordelijk voor het telefonisch beantwoorden van vragen van klanten met betrekking tot hun facturen, kosten en betalingen. Ook kunnen klanten bellen voor vragen over het netwerk, hun abonnement of prepaid kaart. Jij zorgt voor een klantgerichte oplossing, door correct en persoonlijk contact met de klant. Je empathisch vermogen speelt hierin een belangrijke rol. Naast het beantwoorden van vragen van klanten komt er ook een klein stukje sales bij. Samen met de klant kijk je naar de abonnementsvorm en of dit nog aansluit bij de behoefte van de klant. Hierin doe je eventueel aanpassingen. De klant kan dus met al haar vragen bij jou terecht! Uiteraard wordt je hiervoor zorgvuldig opgeleid. Bij deze functie is het mogelijk om zowel vanuit huis, als vanuit het kantoor in Maastricht te werken. Combineren is ook mogelijk! Je start met een verplichte twee wekelijkse fulltime training op locatie. Na deze training ben jij volledig startklaar! Is dit de uitdaging die jij zoekt? Solliciteer dan snel! Voor vragen kan je ons bereiken op [email protected] of 088-5063038. Je kan ons ook een WhatsApp bericht sturen op 06-34633218.

SOLLICITEER
Maastricht
17 - 24 uur
Tijdelijk met zicht op vast

Trainer Customer Service

Voor een bedrijf in de Customer Service zijn wij opzoek naar een trainer die nieuwe klantenservice agents op wil leiden in Tilburg. In de rol van trainer geef je nieuwe en doorlopende trainingen aan agents. Je begeleidt groepsprocessen, geeft instroomtrainingen, vaardigheid- en verdiepingstrainingen en past communicatiemodellen toe om deelnemers in verschillende onderwerpen op te leiden zoals product- en systeemkennis (zowel Conduent als die van de opdrachtgever), sales, communicatie, conflictmanagement en meer. Het is belangrijk dat je goede leiderschapscapaciteiten hebt en dat je middels duidelijke communicatie anderen kan beïnvloeden en motiveren.

SOLLICITEER
Tilburg
33 - 40+ uur
Tijdelijk met zicht op vast

Wie is Conduent?

Conduent is een grote, internationale organisatie. Zij bieden dienstverlenende en technische oplossingen aan bedrijven. Conduent Nederland verzorgt diverse soorten klantcontact voor haar klanten. Samen met ongeveer 1300 professionals verspreid over vier kantoren door het land legt Conduent zich toe op klantcontactactiviteiten binnen verschillende sectoren zoals o.a. IT, toerisme, automotive en zorg.

 

Waarom werken bij Conduent?

Conduent streeft er naar om elke medewerker middels veel persoonlijke aandacht op te leiden tot een professional. Zo begint iedereen die bij het bedrijf komt te werken met een 2 wekelijkse (betaalde) fulltime training. Werken bij Conduent betekent ook talloze doorgroeimogelijkheden binnen een internationale organisatie. Conduent heeft oog voor individuele ontwikkeling en geeft medewerkers het vertrouwen om stappen te maken binnen de organisatie. Bij Conduent kun je rekenen op een professionele werkomgeving, maar ook is er de mogelijkheid om te werken vanuit je eigen home-office. Bij Conduent is iedereen welkom. Er is een grote diversiteit aan medewerkers, want iedereen verdient een kans.

Negen jaar geleden werd ik aangenomen bij Conduent (toen nog Xerox) als klantadviseur voor het Vodafone Service project. Zonder enige ervaring in de callcenter wereld ben ik binnen een jaar doorgegroeid naar senior klantadviseur waarbij ik naast de belactiviteiten ook ondersteuning gaf aan mijn collega’s. Omdat ik altijd het beste uit mezelf wil halen ben ik 2017 gestart met het ‘Teamleader in opleiding’ traject binnen Conduent en dit succesvol afgerond. Nadat ik 6 jaar de teamleader functie heb uitgevoerd ga ik nu starten met het ‘Delivery Manager in opleiding’ traject. Tevens heb ik tijdens mijn carrière bij Conduent flink wat collega’s zien doorgroeien binnen ons bedrijf naar o.a. de afdelingen Training & Development, IT, HR en Client Intelligence. Kortom, er zijn binnen Conduent tal van doorgroeimogelijkheden zolang je beschikt over de juiste mindset en motivatie.

Image