Wil jij werken bij Webhelp?

Alle vacatures voor Webhelp

Jouw stem is geld waard!

Webhelp is één van de grootste aanbieders op het gebied van klantcontactafhandeling in Nederland, België en Suriname. Webhelp zorgt ervoor dat bedrijven en organisaties goed contact kunnen opbouwen en onderhouden met hun klanten.
24 uur per dag, 7 dagen per week beantwoorden medewerkers van Webhelp telefoontjes of e-mails, helpen ze klanten in chatsessies of via één van de webcareteams. Dit doen zij vanuit contactcenters, maar ook bij opdrachtgevers op locatie.

Werken bij Webhelp is werken bij één van de grootste en meest professionele klantcontactcenters in Nederland, België of Suriname. Webhelp heeft Passie voor klantcontact, jarenlange ervaring en een hoge kwaliteitstandaard. Webhelp biedt een uitdagende baan in een prettige werkomgeving waarin ruimte is om je eigen talenten en competenties te ontwikkelen.

Jouw inbreng is belangrijk!
Webhelp biedt: flexibele werktijden die je zelf kunt opgeven, uitgebreide training en coaching zowel in theorie als in de praktijk, een goed salaris, werken in een team maar met eigen verantwoordelijkheid, leuke en collegiale werksfeer, diversiteit aan projecten, vacatures en collega's en doorstroommogelijkheden.

Werken bij Webhelp?
Voor Webhelp zijn wij altijd op zoek naar goed gemotiveerde Contactcenter agents voor de vestigingen van Webhelp in Ede, GroningenTilburg en Zoetermeer. Zie jij het wel zitten om aan de slag te gaan als Contactcenter agent? Reageer dan snel op één van de openstaande vacatures! Zijn er nu geen vacatures? Hou dan de vacatures in de gaten via de Timing App of meld je aan voor de Timing Jobmail

Vraag het ons!