Timing.nl verkozen tot populairste website van het jaar in de categorie Uitzendbureaus
Op 24 november was de Awardshow van de Website van het Jaar-verkiezing. De grootste online publieksprijs die jaarlijks wordt uitgereikt aan de beste websites van Nederland. Meer dan 455 duizend stemmen zijn uitgebracht. In de categorie ‘Uitzendbureaus’ won de website van Timing de populariteitsprijs.
Timing.nl kreeg veruit de meeste stemmen van alle deelnemende uitzendbureaus en mocht daarom de populariteits-award in ontvangst nemen van Humberto Tan, presentator van de Awardshow.
Meest gewaardeerde
Eindverantwoordelijke voor de website van Timing, Stijn de Lange, nam de award in ontvangst: “We streven ernaar om de meest gewaardeerde regisseur van flexibele arbeid in Nederland te zijn. Fantastisch om te merken dat zo’n grote achterban ons waardeert en heeft gestemd.’’
Samen met zuster Luba in de prijzen
Waar Timing.nl de prijs won voor meest populaire website in de categorie ‘uitzendbureaus’, won zusterbedrijf Luba de prijs voor beste website in diezelfde categorie. Luba en Timing vallen samen onder het Franse familiebedrijf PROMAN. Paul Haarhuis, CCO van Timing: “Schouder aan schouder met Luba op het podium, wat een super prestatie. Dit maakt me onwijs trots!”
Andere deelnemers van de Website van het jaar verkiezing waren o.a. Indeed, Weeronline, Funda en NU.nl.
Website van het Jaar
De Website van het Jaar verkiezing wordt ieder jaar georganiseerd door marktonderzoeksbureau Multiscope en Emerce, het belangrijkste multimediale platform voor beslissers die opereren op het snijvlak van digitale marketing, media en e-business. Er werden dit jaar in totaal 454907 stemmen uitgebracht op populaire websites in 39 categorieën. Kijk voor meer informatie over de Website van het Jaar en de winnaars van verschillende categorieën op www.websitevhjaar.nl.