Timing.nl verkozen tot populairste carrière website van het jaar

Op 24 november was de Awardshow van de Website van het Jaar-verkiezing. De grootste online publieksprijs die jaarlijks wordt uitgereikt aan de beste websites van Nederland. Een half miljoen stemmen zijn uitgebracht. In de categorie Carrière won de website van Timing de populariteitsprijs. 

Timing.nl kreeg veruit de meeste stemmen en mocht daarom de populariteits-award in ontvangst nemen van Humberto Tan, presentator van de Awardshow. 

Meest gewaardeerde

Eindverantwoordelijke voor de website van Timing, Wilmer Stegink, nam de award in ontvangst: “Ik ben ontzettend trots, ook gezien de sterkte van de concurrentie van namen als Indeed, Randstad en Olympia. Dit succes zou onmogelijk zijn geweest zonder de onvermoeibare inzet en toewijding van ons geweldige team. Een speciale dank aan iedereen die bij Timing of namens Timing dag in dag uit hun hart en ziel in het werk legt. Jouw waardering zorgt ervoor dat wij iedere dag Timing en onze website een stukje beter willen maken! 

Dat timing.nl populair is, is niet alleen een fijne waardering voor ons trotsgevoel. We doen het natuurlijk vooral voor onze klanten en flexkrachten. We toetsen de website continu op onder andere gebruikersgemak en vindbaarheid. Alles zodat zij elkaar nog beter en sneller kunnen vinden."  

"Dat timing.nl populair is, is niet alleen een fijne waardering voor ons trotsgevoel. We doen het natuurlijk vooral voor onze klanten en flexkrachten. "

Wilmer Stegink, Product Owner timing.nl
Image

Website van het Jaar

De Website van het Jaar verkiezing wordt ieder jaar georganiseerd door marktonderzoeksbureau Multiscope en Emerce, het belangrijkste multimediale platform voor beslissers die opereren op het snijvlak van digitale marketing, media en e-business. Er werden dit jaar in totaal 483.986 stemmen uitgebracht op populaire websites in 38 categorieën.