Timing is klaar voor de toekomst
Timing is succesvol overgestapt van een multifunctionele ‘Alles-in-één’ oplossing’ naar specifieke software voor de frontoffice, de backoffice en finance. Een echte investering in de toekomst.
Met de nieuwe geavanceerde softwareoplossingen legt Timing het fundament om haar positie in de uitzendmarkt verder te verstevigen en uit te bouwen.
Staaltje vakmanschap
Het is echt uniek in de flexmarkt dat een bedrijf een investering in de toekomst doet door in één keer over te stappen met de front-, backoffice en finance. “Dit was een echt staaltje vakmanschap, we zijn enorm trots op de volledige implementatie van Kentro, Cockpit en AFAS”, aldus Jurrie Jan Bruins, CFO van Timing. “Dit markeert een belangrijke mijlpaal voor ons bedrijf. We zijn ervan overtuigd dat deze software een significante verbetering betekent. Dit is echt een grote stap vooruit voor de dagelijkse operatie en de efficiëntie van onze processen en daarmee onze klant- en flexkrachttevredenheid. Hiermee investeren we echt in de toekomst.”
Kwaliteit en maximale wendbaarheid
“Na een intensief en zorgvuldig implementatietraject maken we de sprong die we wilden maken“, licht Paul Haarhuis CCO van Timing toe. “Ons hele proces is nu beter gestroomlijnd. Van werving en plaatsing tot verloning en facturering. Door samen met specialistische partners de keten te verzorgen, verzekert Timing zich van kwaliteit en maximale wendbaarheid. We kunnen onze klanten nu nog beter en sneller van dienst zijn doordat nu het matchen van de kandidaten sterk verbeterd is. Daarnaast kunnen we efficiënt voldoen aan de continue veranderende wet- en regelgeving. Kortom we zijn nu nog beter in staat om in te spelen op de steeds veranderende situatie in de arbeidsmarkt. En dat komt ten goede van onze flexkrachten en klanten.”
Werk dat voor iedereen werkt
Iedere dag doet Timing haar uiterste best om ervoor te zorgen dat werk voor iedereen werkt. Voor onze flexkrachten, onze klanten en onszelf. Dit doen we niet alleen vandaag, hier willen we ook morgen mee bezig zijn. De nieuwe systemen gaan echt voor ons werken. Hiermee kunnen we onze flexkrachten en klanten sneller en beter aan elkaar koppelen en zijn we klaar voor de toekomst.