Interview met Carmen Tol

Image

Carmen Tol (25) zit als Project Intercedent intern bij een klant

Dit jaar bestaat Timing 25 jaar. In 1994 werd Timing opgericht met de ambitie een serieuze speler in de Nederlandse uitzendbranche te worden. En dat is gelukt! In dit jubileumjaar mag Timing namelijk vieren dat het de nummer 3 uitzendorganisatie van Nederland is. Maar uiteindelijk draait het bij Timing om de opdrachtgevers, de flexkrachten en werknemers. Dit jaar gaan we met 25 andere 25-jarigen in gesprek. Wat zijn hun dromen en ambities?

Kun je wat over jezelf vertellen?

“Ik werk sinds mei 2018 bij Timing. Mijn voorganger zocht iemand die haar taken kon overnemen. Ze zag mijn LinkedIn-profiel en belde of het werken bij Timing iets voor mij kon zijn. Vervolgens zijn de balletjes gaan rollen. Nu werk ik dus al ruim een jaar inhouse bij de klant. Dit is bij Area Reiniging in Emmen. Ik ben veel bezig met het vinden van geschikte collega’s voor Area Reiniging. Dit zijn voornamelijk chauffeurs en beladers. Daarnaast zorg ik dat alle opleidingen in orde zijn, de contracten op tijd worden gemaakt, voer ik gesprekken met de flexkrachten en hun teamleiders en zorg ik dat alle voorkomende werkzaamheden gedaan worden.”

Wat maakt jouw werk zo leuk?

“De afwisseling en het contact met de mensen is erg leuk. Area Reiniging haalt huis- en bedrijfsafval op binnen een aantal gemeenten in Drenthe en Groningen. Er lopen vooral chauffeurs en beladers rond, die vanuit Timing hier werken. Je hebt te maken met je eigen collega’s, de flexkrachten en de contactpersonen bij de klant. Dat is heel afwisselend en dat vind ik erg leuk. Daarnaast daag ik mezelf elke dag uit om het steeds beter te doen en steeds meer te leren.”

"De afwisseling en het contact met mensen maakt het werken bij Timing erg leuk"

Image

Wat wilde je als kind eigenlijk worden?

“Heel eerlijk, ik wist het nooit zo goed. Ik weet dat ik op een bepaald punt dierenarts wilde worden.”

Wat is het beste advies dat je ooit hebt gekregen?

“Niet doen wat een ander doet, maar doen wat jij zelf zou doen. Op je eigen gevoel vertrouwen. En flexkrachten geef ik zelf altijd als advies mee dat communicatie heel belangrijk is. Zeker als er iets is of als ze bijvoorbeeld verlof willen. Als ze dit goed communiceren met zowel mij als de klant, dan kunnen we hen hier veel beter bij ondersteunen. Ik wil hun namelijk altijd graag helpen maar dan moet je wel weten wat er speelt.”

Waar zie jij jezelf over 25 jaar?

“Ik vind het heel lastig om te bedenken waar ik mijzelf over 25 jaar zie. Ik wil later gewoon een huisje-boompje-beestje-verhaal. Lekker aan het werk zijn en genieten van mijn (toekomstige) gezin.”