Vragen over webbrowsers
Wij helpen je graag.

 


Is mijn webbrowser geschikt?

Om optimaal gebruik te maken van de nieuwe website en ‘Mijn Timing’ moet je over een moderne webbrowser beschikken: Internet Explorer 9 en nieuwer, Chrome of Safari. 

timing.nl wordt in mijn webbrowser niet goed weergegeven.
Hoe komt dat? 

Waarschijnlijk maak je gebruik van een verouderde webbrowser. De nieuwe website en ‘Mijn Timing’ maken gebruik van de nieuwste online mogelijkheden. 
Om optimaal gebruik te maken van de nieuwe website en ‘Mijn Timing’ moet je over een moderne webbrowser beschikken: Internet Explorer 9 en nieuwer, Chrome of Safari. 

Waar kan ik mijn browserversie controleren?
Maak je gebruik van Internet Explorer? Dan zijn er twee mogelijkheden.
1. Open Internet Explorer
Ga naar 'Help' en daarna naar 'Over Internet Explorer'.
Hier zie je van welke browserversie je gebruik maakt (6 t/m 8).
Of:
2. Open Internet Explorer
Klik op het tandwiel aan de rechterkant van je bladwijzerbalk
Ga naar 'Over Internet Explorer'. Hier zie je van welke browserversie je gebruik maakt ( 9 t/m 12)

Maak je gebruik van Chrome? Volg dan onderstaande stappen.
1. Open Chrome
Ga naar 'Instellingen' via het hamburgermenu aan de rechterkant van je bladwijzerbalk
Open 'Over Chrome'

Voor Safari volg je onderstaande stap:
1. Safari: open Safari > over Safari

Hoe kan ik mijn webbrowser updaten?
Internet Explorer:
Ga naar het Windows start menu linksonder in je scherm.
Typ in het zoekveld 'Zoeken naar updates'
Voer een update uit indien mogelijk.
Chrome: update gaat automatisch
Safari: update gaat automatisch

Ik maak gebruik van Internet Explorer 8 of een oudere versie.
De nieuwe website en ‘Mijn Timing’ omgeving maken gebruik van de nieuwste online mogelijkheden. Om optimaal gebruik te maken van de nieuwe website en ‘Mijn Timing’ moet je over een moderne webbrowser beschikken: Internet Explorer 9 en nieuwer. Je kunt deze eenvoudig updaten: Open internet Explorer: Windows start menu > zoeken naar updates.

Welke webbrowsers worden ondersteund?
De nieuwe website en ‘Mijn Timing’ omgeving ondersteunen Internet Explorer 9 en nieuwer, Chrome en Safari.

Foto

Klaar voor morgen

Waar kan ik terecht met vragen?
Vind je in dit FAQ niet het antwoord op jouw vraag, dan kun je terecht bij jouw Timing locatie. Zoek nu een locatie >>

Waar en wanneer zijn jullie bereikbaar?
Onze locaties zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur. Op sommige locaties zijn we alleen op afspraak geopend. Welke locaties dit zijn, vind je in ons overzicht van alle locaties. Bel dus vooraf even voor een afspraak. Zo kunnen we je alle aandacht geven die je verdient!
We zijn ook bereikbaar op social media via Facebook of Twitter. Ons webcare team reageert online op jouw berichten op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur. Post je een bericht buiten deze tijden om, dan krijg je de volgende werkdag een reactie van ons.

Hoe abonneer ik mijzelf op het YouTube kanaal ‘klaar voor morgen’?
Klik op deze link en abonneer jezelf op ons YouTube kanaal door op de rode knop ‘abonneren’ te klikken. Je kunt ons ook volgen via Facebook of Twitter en zo op de hoogte blijven van de nieuwste updates en video’s.

Mijn e-mailadres is veranderd. Hoe kan ik dit aan Timing doorgeven?

Met je huidige inloggegevens kun je via ‘Mijn Timing’ zelf jouw e-mailadres aanpassen. Heb je geen ‘Mijn Timing’ account of geen inloggegevens meer, dan kun je contact opnemen met jouw Timing locatie.

Vraag het ons!