Onze digitale innovaties vergroten de tijd voor persoonlijk contact.
In ónze wereld draait alles om persoonlijk contact. Met onze digitale innovaties creëren we daarvoor alle ruimte. Zo bouwen we langdurige relaties op met Iris, Abdu, Inge, Sjaak, Faya en alle 10.000 anderen die dagelijks het verschil maken bij onze klanten.
De reis die flexkrachten en klanten doormaken is ons startpunt. Vanuit daar verkennen we steeds nieuwe gebieden, op zoek naar ideeën en toepassingen die inspelen op een behoefte.
Technologie helpt om te versnellen, of werk uit handen te nemen, zodat er meer tijd ontstaat voor een persoonlijke relatie tussen ons, onze flexkrachten en onze klanten.
Onze technologie ook in jouw organisatie?
Flexkrachtreis
in 4 stappen
Stap 1
Oriëntatie
Stap 2
Sollicitatie
Stap 3
Werkend
Stap 4
Ontwikkeling
Showcase
In ontwikkeling
Procesoptimalisatie
Robot Joeri
Robot Joeri is onze digitale assistent. Hij is gemaakt op basis van RPA-technologie (robotgestuurde procesautomatisering). Deze technologie maakt het mogelijk om handmatige processen te automatiseren en daarmee foutgevoelig handwerk voor onze medewerkers te verminderen. Joeri ondersteunt ons op dit moment bij het digitaal ondertekenen van formulieren, maar de use-cases zijn eindeloos. Daarom ontwikkelen we hard door, om saai en foutgevoelig werk voor onze medewerkers te verminderen.
Werving en behoud
Skillzilla
Skillzilla is onze oplossing voor krapte op de arbeidsmarkt. We zijn ervan overtuigd dat skill-based werken de toekomst heeft. Skillzilla is dan ook een software-oplossing die helpt om het volledige potentieel van een organisatie te benutten en razendsnel te reageren op veranderingen. Er zijn al een aantal klanten die naar volle tevredenheid van Skillzilla gebruik maken en ondertussen ontwikkelen we de software verder door.
Team
Bij Timing verkennen we continu de mogelijkheden van AI. We zien kansen door beschikbare tools te toetsen aan behoeftes uit de praktijk, en andersom. Het is onze ambitie om het werk voor onze flexkrachten, klanten en eigen medewerkers leuker en slimmer te maken. We dromen bijvoorbeeld van een AI-gedreven Co-Piloot, die dag en nacht ondersteuning biedt aan iedereen die bij, voor of met ons werkt."
Pim van der Hoorn
Innovatiemanager
Ik vind het belangrijk dat onze digitale dienstverlening de eindgebruiker écht verder helpt. Daarom probeer ik de app zo persoonlijk en relevant mogelijk te maken. Hiervoor gebruiken we verschillende tools die ervoor zorgen dat de eindgebruiker altijd de beste ervaring ziet op zijn scherm, op het juiste moment en in zij of haar taal. Ons werk blijft mensenwerk, en op deze manier werkt de technologie voor mensen.
Stijn Bossink
Product Owner Timing App
Wij doen dit voor:
Anderen over Timing
Awards
Web: Beste website van het jaar 2023!
Web: Populairste website van het jaar 2022!
Web: Beste website van het jaar 2021!
App: Best gewaardeerde app van de branche!
App: ICXA - Best Digital Customer Experience 2021!
App: ICXA - Customers at the heart of everything 2021!
Contact Jolie
Heb je een vraag over bovenstaande projecten? Of heb je ook ambities om binnen je organisatie innovatieve stappen te maken? Laat je gegevens en vraag/opmerking achter, dan maken we snel een afspraak.
