Veelgestelde vragen over de integratie

Image

Grote kans dat uw vraag al gesteld is. Daarom hebben we alle vragen en antwoorden voor u opgesomd in onderstaand overzicht.
Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met uw vertrouwde contactpersoon bij InPerson of Timing.

Veelgestelde vragen

Algemene vragen
1. Waarom gaat het merk In Person verder als Timing?
2. Wanneer gaat In Person verder onder de vlag van het Timing merk?
3. Gaan de In Person vestigingen sluiten?
4. Gaan de contactgegevens van de In Person vestigingen veranderen?
5. Blijven mijn In Person contactpersonen hetzelfde?
6. Waar kan ik terecht met vragen?
7. Wat maakt Timing onderscheidend in de markt?
8. Wat is de positie van Timing ten opzichte van andere grote uitzendpartijen in Nederland?

Vragen voor In Person opdrachtgevers
9. Wat gaat er voor mij veranderen?
10. Welke voordelen ga ik ondervinden van deze samenvoeging?
11. Wat gaat er veranderen aan de systemen?
12. Hoe komen mijn facturen eruit te zien?
13. Gaat het rekeningnummer veranderen?
14. Ga ik nog wel het lokale ondernemerschap ervaren nu ik met Timing zaken ga doen?
15. Wat betekent de samenvoeging op langere termijn voor de dienstverlening aan mijn bedrijf?

Vragen voor Timing opdrachtgevers
16. Wat gaat er voor mij veranderen?
17. Wat gaat er veranderen?

Vragen over onze flexkrachten
18. Wat betekent de overgang van In Person naar Timing voor onze flexkrachten?
19. Worden onze flexkrachten ook meegenomen in de informatievoorziening over de samenvoeging van Timing en In Person?

Vragen over de merken
20. Waarom gaat het merk In Person verder als Timing?
21. Wanneer gaat In Person verder onder de vlag van het Timing merk?
22. Wat gebeurt er met het merk 68 Degrees?
23. Waarom blijft In Person als franchiselabel bestaan?

Algemene vragen

1. Waarom gaat het merk In Person verder als Timing?

We hebben de ambitie om de onbetwiste specialist te zijn in uitvoerend werk. Om deze ambitie waar te maken gaan we onze krachten bundelen en samen verder onder de naam Timing. De sterke eigenschappen van In Person worden toegevoegd aan het Timing label. Door ons te focussen op één merk kunnen we onze middelen nog beter inzetten en de dienstverlening onder Timing nog verder verbeteren en uitbreiden.

Het In Person merk zal als franchiselabel blijven bestaan. Door voor de merken Timing en In Person (franchise) te kiezen voor één businessmodel per merk zijn we in staat om een goede invulling te geven aan de groeistrategie van deze merken.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

2. Wanneer gaat In Person verder onder de vlag van het Timing merk?

Vanaf 2 december bundelen we de krachten en gaan we samen verder onder het label Timing.  De sterke eigenschappen van het In Person merk worden aan Timing toegevoegd. Door beide labels samen te voegen versterken we onze positie in de markt van tijdelijk werk.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

3. Gaan de In Person vestigingen sluiten?

De In Person vestigingen en inhouse locaties blijven bestaan en u houdt uw vertrouwde contactpersonen, zoals u dat gewend bent. Door beide labels samen te voegen hebben we ruim 200 locaties in Nederland en twee locaties in Polen. Deze sterke uitbreiding zorgt ervoor dat we u nog beter van dienst kunnen zijn.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

4. Gaan de contactgegevens van de In Person vestigingen veranderen?

De In Person vestigingen en inhouse locaties blijven bestaan. Het adres blijft dus hetzelfde. Wel verandert vanaf 2 december de naam van de vestiging in Timing. Ook het e-mailadres van de In Person vestiging wijzigt. U kunt de nieuwe contactgegevens hier vinden.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

5. Blijven mijn In Person contactpersonen hetzelfde?

Ook na 2 december kunt u als klant terecht bij uw vertrouwde contactpersonen. Zij blijven aanspreekpunt en helpen u graag. We veranderen niets aan de service of kwaliteit. Deze blijft zoals u van ons gewend bent. Ook onze vestingen blijven bestaan.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

6. Waar kan ik terecht met vragen?

Vindt u het antwoord op uw vraag niet op deze pagina, dan kunt u terecht bij uw eigen vertrouwde contactpersoon. U kunt de nieuwe contactgegevens hier vinden.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

7. Wat maakt Timing onderscheidend in de markt?

Door In Person en Timing samen te voegen hebben we onze marktpositie versterkt. Timing heeft de ambitie om de onbetwiste specialist in uitvoerend werk te zijn. We geloven in de kracht van mensen die doen. Want doeners dat zijn we zelf ook. Met onze pragmatische aanpak, doe-cultuur en flexibiliteit weten we mooie bedrijven aan ons te binden, waardoor we ruim 50.000 mensen aan werk kunnen helpen. Doeners, die dagelijks bergen werk verzetten. Dit zijn de mensen die Nederland draaiende houden.

We zijn trots dat we met de samenvoeging ons nu de nummer 3 uitzender van Nederland mogen noemen. Vanaf 2 december aanstaande zetten we een volgende stap. Onze reguliere In Person vestigingen en inhouse locaties gaan dan verder onder de merknaam Timing. Door beide labels samen te voegen hebben we nu ruim 200 locaties in Nederland en twee in Polen en zijn we nog beter in staat om u van dienst te zijn.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

8. Wat is de positie van Timing ten opzichte van andere grote uitzendpartijen in Nederland?

Door In Person en Timing samen te voegen hebben we onze marktpositie versterkt. Timing heeft de ambitie om de onbetwiste specialist in uitvoerend werk te zijn. We geloven in de kracht van mensen die doen. Want doeners dat zijn we zelf ook. Met onze pragmatische aanpak, doe-cultuur en flexibiliteit weten we mooie bedrijven aan ons te binden, waardoor we ruim 50.000 mensen aan werk kunnen helpen. Doeners, die dagelijks bergen werk verzetten. Dit zijn de mensen die Nederland draaiende houden.

We zijn trots dat we met de samenvoeging ons nu de nummer 3 uitzender van Nederland mogen noemen. Vanaf 2 december aanstaande zetten we een volgende stap. Onze reguliere In Person vestigingen en inhouse locaties gaan dan verder onder de merknaam Timing. Door beide labels samen te voegen hebben we nu ruim 200 locaties in Nederland en twee in Polen en zijn we nog beter in staat om u van dienst te zijn.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

 

Vragen voor In Person opdrachtgevers

9. Wat gaat er voor mij veranderen?

Als opdrachtgever van In Person behoudt u de producten en diensten zoals u nu heeft en gewend bent. Wij versterken, met het samenvoegen van beide merken, onze positie in de markt en dat biedt nieuwe mogelijkheden voor u als opdrachtgever:
- Grotere database biedt meer mogelijkheden. We bundelen onze database waardoor we meer potentie hebben om snel kwalitatief goede kandidaten te vinden.
- Nieuw klantportaal. De software van Timing biedt meer mogelijkheden, daarom stappen we vanaf week 49 over op dit systeem. In deze week ontvangt u van ons een welkomstmail met daarin uw nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord waarmee u toegang krijgt tot het Mijn Timing portaal. Hier vindt u vanaf dan alle vertrouwde informatie. 
- Timing App. Alle flexkrachten kunnen vanaf week 49 gebruik maken van de Timing App. Een digitaal platform waarmee alle relevante documenten binnen handbereik zijn.
- Duidelijker sollicitatieproces voor kandidaten. Hierdoor zijn we nog beter in staat om voor u de beste kandidaten te vinden.

Voor vragen kunt u terecht bij uw vertrouwde In Person contactpersoon.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

10. Welke voordelen ga ik ondervinden van deze samenvoeging?

In Person en Timing gaan samen verder onder één label en dat biedt nieuwe mogelijkheden:
- Grotere database biedt meer mogelijkheden. We bundelen onze databases waardoor we meer potentie hebben om snel kwalitatief goede kandidaten te vinden.
- Nieuw klantportaal.  De software van Timing biedt meer mogelijkheden, daarom stappen we vanaf week 49 over op dit systeem. In diezelfde week ontvangt u van ons een welkomstmail met daarin uw nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord waarmee u toegang krijgt tot het Mijn Timing portaal. Hier vindt u vanaf dan alle vertrouwde informatie. 
- Timing App. Alle flexkrachten kunnen vanaf week 49 gebruik maken van de Timing App. Een digitaal platform waarmee alle relevante documenten binnen handbereik zijn.
- Betere sollicitatieflow. Hierdoor zijn we nog beter in staat om voor u de beste kandidaten te vinden.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

11. Wat gaat er veranderen aan de systemen?

U als opdrachtgever van In Person gaat profiteren van de uitgebreidere mogelijkheden die het Timing systeem biedt. Om u te laten zien welke systemen we gebruiken en wat dit voor u betekent hebben we een webpagina ingericht. Hier vindt u alle informatie over de systemen, de mogelijkheden en wat dit voor u betekent. Voor vragen kunt u uiteraard ook terecht bij uw vertrouwde contactpersonen. Zij helpen u graag.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

12. Hoe komen mijn facturen eruit te zien?

Voortaan communiceren we vanuit het merk Timing. Dit betekent dat onze facturen er anders uitzien. Wel blijven we handelen onder dezelfde entiteit. Dit betekent dat bijvoorbeeld ons BTW-nummer niet zal veranderen. Mocht dit veranderen, dan zullen wij u hierover tijdig informeren.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

13. Gaat het rekeningnummer veranderen?

Hierin verandert niets. We blijven handelen onder dezelfde entiteit. Dit betekent dat ons BTW- en bankrekeningnummer voor nu gelijk blijven. Mocht dit veranderen, dan zullen wij u hierover tijdig informeren.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

14. Ga ik nog wel het lokale ondernemerschap ervaren nu ik met Timing zaken ga doen?

Vanaf 2 december gaan we de krachten bundelen. De sterke eigenschappen van In Person worden toegevoegd aan het Timing label. Lokaal ondernemerschap is één van die eigenschappen die we zeker behouden. Ondernemerschap is één van de pijlers van onze gezamenlijke organisatiecultuur.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

15. Wat betekent de samenvoeging op langere termijn voor de dienstverlening aan mijn bedrijf?

Als opdrachtgever van In Person behoudt u de producten en diensten zoals u nu van ons heeft en gewend bent. Wij versterken met deze samenvoeging onze positie in de markt van tijdelijk werk en dat biedt nieuwe mogelijkheden voor u als opdrachtgever zowel op korte als lange termijn. We bedenken slimme oplossingen om u te ontzorgen. En we verbeteren hiermee onze persoonlijke en digitale dienstverlening.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

 

Vragen voor Timing opdrachtgevers

16. Wat gaat er voor mij veranderen?

Als opdrachtgever van Timing behoudt u de producten en diensten zoals u nu heeft en gewend bent. Voor vragen kunt u terecht bij uw vertrouwde Timing contactpersoon. Wij versterken, met het samenvoegen van beide merken, onze positie in de markt van tijdelijk werk, waardoor wij u nog beter van dienst kunnen zijn.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

17. Wat gaat er veranderen?

Door beide labels samen te voegen zijn we nog beter in staat om u van dienst te zijn. In Person en Timing gaan samen verder onder één label en dat biedt nieuwe mogelijkheden:
- Grotere database biedt meer mogelijkheden. We bundelen onze database waardoor we meer potentie hebben om snel kwalitatief goede kandidaten te vinden.
- Duidelijker sollicitatieproces voor kandidaten. Hierdoor zijn we nog beter in staat zijn om voor u de beste kandidaten te vinden.

U blijft gebruik maken van de Timing systemen zoals u gewend bent.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht



Vragen over onze flexkrachten

18. Wat betekent de overgang van In Person naar Timing voor onze flexkrachten?

Voor de Timing flexkrachten verandert er niets. Voor de In Person flexkrachten verandert er niets aan de service en dienstverlening die zij van ons gewend zijn. Ook behouden zij hun vertrouwde aanspreekpunt. Wel krijgen In Person flexkrachten vanaf week 49 toegang tot de Mijn Timing omgeving. Hier kunnen ze o.a. hun loonstroken terugvinden. Daarnaast kunnen zij gebruik maken van de Timing App.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

19. Worden onze flexkrachten ook meegenomen in de informatievoorziening over de samenvoeging van Timing en In Person?

Uiteraard informeren wij alle flexkrachten over de samenvoeging van Timing en In Person. Zij zullen, net als u, alle informatie ontvangen over de wijzigingen, voordelen en mogelijkheden die voor hen relevant zijn.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

 

Vragen over de merken

20. Waarom gaat het merk In Person verder als Timing?

We hebben de ambitie om de onbetwiste specialist te zijn in uitvoerend werk. Om deze ambitie waar te maken gaan we onze krachten bundelen en samen verder onder de naam Timing. De sterke eigenschappen van In Person worden toegevoegd aan het Timing label. Door ons te focussen op één merk kunnen we onze middelen nog beter inzetten en de dienstverlening onder Timing nog verder verbeteren en uitbreiden. 

Het In Person merk zal als franchiselabel blijven bestaan. Door voor de merken Timing en In Person (franchise) te kiezen voor één businessmodel per merk zijn we in staat om een goede invulling te geven aan de groeistrategie van deze merken.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

21. Wanneer gaat In Person verder onder de vlag van het Timing merk?

Vanaf 2 december bundelen we de krachten en gaan we samen verder onder het label Timing.  De sterke eigenschappen van het In Person merk worden aan Timing toegevoegd. Door beide labels samen te voegen versterken we onze positie in de markt van tijdelijk werk.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

22. Wat gebeurt er met het merk 68 Degrees?

68 Degrees zal net als In Person verder gaan onder de naam van Timing. Door ons te focussen op één merk kunnen we onze middelen nog beter inzetten en de dienstverlening onder Timing nog verder verbeteren en uitbreiden.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

23. Waarom blijft In Person als franchiselabel bestaan?

In Person zal blijven bestaan als franchiselabel onder de Timing Holding. Door te kiezen voor een separaat businessmodel voor het label In Person zijn we nog beter in staat om een goede invulling te geven aan onze franchiseformule.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht