Mijn Timing portaal
Nieuw persoonlijk online portaal
Bij In Person heeft u al gewerkt met het online portaal van In Person (Mijn In Person). Hierin had u onder andere inzicht in de uren van uw flexkrachten. In week 49 gaat u, door de samenvoeging van In Person en Timing, over op een voor u nieuw online portaal, genaamd Mijn Timing.
Belangrijk!
Via inperson.nl/archief/ kunt u uw oude documenten zoals facturen en (goedgekeurde) uren inzien.
Hoe werkt dit nieuwe online portaal?
Op de website van Timing kunt u via ‘INLOGGEN’ (rechts bovenaan op deze pagina) inloggen op uw eigen persoonlijke pagina: Mijn Timing. U ontvangt hiervoor in week 49 uw unieke ID en inloggegevens, waarmee u gebruik kunt maken van uw nieuwe Mijn Timing portaal. Wanneer u nog geen inlog voor uw Mijn Timing account heeft, wordt u bij de eerste keer inloggen gevraagd om uw Timing Account te koppelen aan de website. Dit spreekt voor zich. U kunt dan ook een nieuw wachtwoord instellen.
Bekijk hieronder ook de video over Mijn Timing.
Wat kunt u allemaal zien in Mijn Timing?
Het Mijn Timing portaal is voor u functioneel grotendeels hetzelfde als wat u van uw Mijn In Person portaal gewend bent. Onderwerpen in uw nieuwe Mijn Timing portaal zijn:
- Managementinformatie
- Uren van uw flexkrachten (inzien, verwerken en/of goedkeuren)
- Inzicht in uw facturen
- Inzicht in overige relevante documenten
- Evaluaties
Het onderdeel planning in uw Mijn Timing portaal is voor u voorlopig niet van toepassing. U blijft dezelfde planmethodiek gebruiken zoals u via In Person gewend bent.
Wegwijs in Mijn Timing
In de online omgeving van Mijn Timing is ook een handleiding te vinden, om u verder wegwijs te maken. Ook kunt u hier de handleiding van het Mijn Timing portaal downloaden. Heeft u vragen over uw Mijn Timing omgeving, neem dan contact op met uw eigen vertrouwde contactpersoon.
Moet u zelf actie ondernemen?
Wanneer u nog geen inlog voor uw Mijn Timing account heeft, wordt u bij de eerste keer inloggen gevraagd om uw Timing Account te koppelen aan de website. Dit spreekt voor zich. Tevens wordt er gevraagd een nieuw wachtwoord in te stellen. Wij adviseren u uw wachtwoord direct te wijzigen.
Heeft u problemen met inloggen? Raadpleeg dan onze veelgestelde vragen of neem contact op met uw eigen vertrouwde contactpersoon.