24 nov '15

Timing gaat vloggen. Het bedrijf is hiermee het eerste uitzendbureau waar vlogs worden ingezet om contact te leggen tussen intermediair, flexkrachten en opdrachtgevers. In eerste instantie gaat het om vier populaire bijdragen waarin flexkrachten en opdrachtgevers uitleg krijgen over een nieuw systeem. 

 

Om werk en alles er omheen makkelijker, sneller en slimmer te organiseren, heeft Timing volop geïnvesteerd in een nieuwe digitale werkomgeving. “Hierdoor zijn we als organisatie in staat innovaties door te voeren, zodat we voor onze opdrachtgevers flexibeler worden, flexkrachten precies de baan vinden die bij ze past en onze eigen medewerkers precies doen waar hun talent ligt”, aldus Commercieel Directeur Paul Haarhuis.

Met vlogs inspelen op gemak
De afgelopen jaren hebben de technologische ontwikkelingen ook de uitzendbranche in beweging gebracht, veranderd en van nieuwe mogelijkheden voorzien. De komende jaren verwacht Timing dat de mogelijkheden nog sterker groeien. “Bij zowel flexkrachten als opdrachtgevers is er een sterke vraag naar nieuwe diensten. Maar een vereiste is wel dat ze snel en gemakkelijk te gebruiken zijn. Daarom staat het gebruiksgemak centraal in het nieuwe systeem”.

Digitalisering van dienstverlening
Waar met de komst van het internet onder meer selectieprocedures zijn gedigitaliseerd, wordt nu een belangrijke, volgende stap gezet. Naast onze fysieke locaties worden ook onze online diensten graag bezocht. Met de nieuwe werkomgeving kunnen wij als organisatie nieuwe technieken inzetten om doorlopend innovaties online beschikbaar te maken voor onze flexkrachten en opdrachtgevers.”

Klaar voor Morgen
Het nieuwe systeem van Timing gaat begin volgend jaar live. In de vierdelige online video serie ‘Klaar voor morgen’ vlogt Timing met haar opdrachtgevers en flexkrachten over de nieuwe werkomgeving. De ontwikkelingen en vlogs zijn te volgen via www.timing.nl/klaarvoormorgen