Timing ADG kleiner.jpeg

Afgelopen week was de jubileumeditie van het ADG Congres. Dit werd georganiseerd door ADG dienstengroep, waar Timing als werkmaatschappij onderdeel van is. Iedere dag staan we weer voor nieuwe uitdagingen en keuzes. De wereld om ons heen verandert razendsnel. Vooral nu is het belangrijk om het anders aan te pakken dan alle anderen. Dit is waar het tijdens het ADG Congres om draaide. Daarom ook het thema: β€˜no guts, no glory, no legend no story’.

ADG dienstengroep heeft de wil om Nederland vooruit helpen. Dit doen zij door samenwerking in de maatschappij te bevorderen. Vorige week, dinsdag 19 maart, vond de 10de editie plaats van het ADG Congres. Tijdens deze dag was er een gevarieerd programma vol met meeslepende verhalen. Rico Verhoeven, Martin Koolhoven, Jeroen Dijsselbloem, Jaya Baloo en Steven van Belleghem deden hun verhaal. Dit waren erg uiteenlopende onderwerpen. Wat ging van positiviteit en kwetsbaarheid tot aan verhalen over de eurocrisis. En van cybercrime tot aan klantgerichtheid.

Timing was uiteraard ook van de partij tijdens het ADG Congres. Dit jaar hebben we onze relaties een demonstratie gegeven met Virtual Reality (VR) brillen en een exoskelet. Door deze VR brillen hebben we onze opdrachtgevers een kijkje in de keuken gegeven over hoe we VR inzetten tijdens het wervings- en inwerkproces bij onder andere KLM. Met de exoskelet-demonstratie hebben we opdrachtgevers laten ervaren hoe fysiek zwaar werk lichter gemaakt kan worden. Een exoskelet zorgt ervoor dat de onderrugspieren 40% minder belast worden bij iedere bukbeweging. De perfecte uitkomst voor medewerkers van diverse opdrachtgevers, omdat dit het werken een stuk gemakkelijker en vooral duurzamer maakt.

β€˜No guts, no glory, no legend no story’. Oftewel: heb het lef om op te staan waar je voor staat. De laatste spreker op het congres, Steven van Belleghem, vertelde het volgende: β€œAls je door de jungle loopt met een kennis en je komt een leeuw tegen onthoud dan de volgende wijze les. Zorg ervoor dat je sneller loopt dan je kennis en heb niet het idee dat je sneller moet zijn dan de leeuw.” Kortom, succes kan je al realiseren als je sneller bent dan de concurrent. Doe het net iets beter dan de dag ervoor. Op deze manier haal je continu het maximale uit jezelf.

Benieuwd hoe de sfeer was op het ADG Congres? Bekijk dan de volgende aftermovie >>