5 jan '16

Vanaf vandaag schakelen we over op een nieuw backoffice-systeem. Hiermee zetten we een belangrijke, volgende stap in ons streven om werk en alles eromheen makkelijker, sneller en slimmer te organiseren.

Snelle technologische ontwikkelingen hebben de uitzendbranche de afgelopen jaren in beweging gebracht, veranderd en voorzien van nieuwe mogelijkheden. De nieuwe, digitale werkomgeving moet dit proces binnen Timing de komende jaren verder versnellen. Bij zowel flexkrachten als opdrachtgevers zien we een sterke vraag naar nieuwe diensten. De nieuwe werkomgeving maakt het voor ons als organisatie mogelijk om innovatieve technieken in te zetten waardoor nieuwe (online) diensten beschikbaar komen voor onze flexkrachten en opdrachtgevers. Een vereiste is wel dat ze snel en gemakkelijk te gebruiken zijn. Bij alle vernieuwingen die we stap voor stap doen, staat daarom het gebruiksgemak centraal. 

Vernieuwde website en Mijn Timing portaal
Tegelijkertijd met het nieuwe systeem lanceren we ook een compleet vernieuwde website en is het portaal ‘Mijn Timing’ verbeterd. Met een nieuw uiterlijk, slimmere zoekfuncties, gebruiksvriendelijke navigatie en een volledig responsive design, wordt ingespeeld op de behoeften van flexkrachten. De vernieuwde website maakt het voor flexkrachten nog makkelijker om sneller en slimmer een baan te vinden.

Klaar voor morgen
Voor vragen, instructievideo’s en handleidingen over het nieuwe systeem, Mijn Timing en de website kunnen opdrachtgevers en flexkrachten terecht op de speciaal ontwikkelde webpagina www.timing.nl/klaarvoormorgen.