Vragen over Mijn Timing

Waar moet mijn wachtwoord aan voldoen?
Uw wachtwoord moet minimaal 8 tekens bevatten.

Wachtwoord vergeten?
Bent u uw wachtwoord vergeten? Geen probleem. Maak nu direct een nieuw wachtwoord aan.

Geen mail ontvangen met uw gebruikersnaam en wachtwoord?
Als u geen mail hebt ontvangen met uw gebruikersnaam en wachtwoord, dan kunt u contact opnemen met uw Timing locatie. Via deze link komt u bij het overzicht van de Timing locatie. 

Waarom kan ik niet inloggen met mijn oude gegevens?
Op onze website kunt u niet meer inloggen met uw oude Mijn Timing gegevens. Stel met uw huidige e-mailadres een nieuwe wachtwoord in en u kunt inloggen in uw nieuwe Mijn Timing omgeving
LET OP: Met uw oude gegevens kunt u tot 1 augustus 2016 uw oude factureren inzien in de oude Mijn Timing omgeving via het inlogscherm of door in te loggen. Na 1 augustus is de oude Mijn Timing omgeving niet meer beschikbaar en kunt deze opvragen bij uw contactpersoon van de locatie. 

Waarom kan ik mijn persoonlijke gegevens niet wijzigen?
U kunt uw gegevens aanpassen in uw persoonlijke Mijn Timing omgeving. Maar u kunt ook altijd contact opnemen met uw contactpersoon van de locatie om wijzigingen door te geven. 

Waarom kan ik niet inloggen op de nieuwe mijn Timing?
Stel met uw huidige e-mailadres een nieuwe wachtwoord in en u kunt inloggen in uw nieuwe Mijn Timing omgeving. Blijft u problemen ondervinden met inloggen, dan kunt u contact opnemen met uw contactpersoon.

Wachtwoord wijzigen?
Als u bent ingelogd op uw Mijn Timing omgeving, dan kunt u daar uw wachtwoord wijzigen.

Vraag het ons!