Blijf bij de tijd!

Het vakgebied planning maakt een snelle ontwikkeling door en ook Timing speelt hierop in door een zelfroostersysteem te ontwikkelen. De jongste generatie, die waarde hecht aan zelfregie, bepaalt voortaan zelf hun werkrooster.


Maar hoe zit dat met de oudere generatie? Kunnen zij de nieuwe ontwikkelingen wel bijhouden? 85% van de Nederlandse en Europese organisaties vergrijzen: hoe blijven zij bij de tijd? Graag nodigen wij u uit om verrassende mogelijkheden op de werkvloer te ervaren tijdens de Timing klantmiddagen.

Zien we u 13 juni in Zwolle of 15 juni in Rotterdam?

Aanmelden klantmiddagen

 

Programma

Zelfroosteren >

13 juni / sprekers: Erwin Bommerson en Harriët van Wijngaarden
15 juni / sprekers: Tom de Jong en Harriët van Wijngaarden

Deli XL (binnenkort Bidfood) is de eerste klant van Timing die zelfroosteren inzet met behulp van Your Own Planning! (YOP!), het zelfroostersysteem van Timing.
Doel: een sneller ingevulde planning en tevreden flexkrachten door een betere balans tussen werk en privé. Erwin Bommerson en Tom de Jong nemen u graag mee in hun ervaring met het zelfroosteren van flexkrachten. Harriët van Wijngaarden deelt de visie van Timing op zelfroosteren en de toekomst van planning.

 

Nieuwe generaties in vergrijzende organisaties >

Spreker: Aart Bontekoning

Tot 2035 vergrijzen zo’n 85% van de organisaties spectaculair! Aart Bontekoning laat - vanuit het perspectief van de verschillende generaties – zien hoe vergrijzende organisaties bij de tijd kunnen blijven. Zijn stelling: ‘De sociaal, economische en ecologische toekomst van Nederlandse bedrijven is afhankelijk van de jeugdigheid van alle werkende generaties, van de oudste tot de jongste’.

Timing klantmiddagen programma 2017.jpg