Meer weten over de sprekers?

Tijdens de Timing inspiratiemiddagen nemen sprekers Marc Peeters en Edo Pluijmen (Caradon Stelrad) en Remco Rijsenbrij (Johma) u mee in hun ervaring met werven in een krappe arbeidsmarkt. Harriët van Wijngaarden deelt de visie van Timing op Employer Branding.  

Foto
Foto

Marc Peeters zal tijdens de inspiratiemiddag vertellen over het succesverhaal van Caradon Stelrad. Hij neemt u mee door het bedrijf en laat zien hoe Caradon Stelrad zich opmaakt om klaar te zijn voor de toekomst.

 

Edo Pluijmen neemt u mee in de transformatie die Stelrad heeft doorgemaakt in de omgang met de flexibele schil. Hoe zorgt u voor optimale binding met medewerkers en flexkrachten? Hoe maakt u het aantrekkelijk voor ze en hoe voelen ze zich betrokken?

Foto

De arbeidsmarkt blijft in beweging. Hoe bereidt Johma zich hierop voor en gaat zij met die veranderende arbeidsmarkt om? Remco Rijsenbrij vertelt over de werkwijze van werving van personeel tijdens een krappe arbeidsmarkt, maar ook als de situatie anders is. Hoe bereid je jezelf als bedrijf voor op de veranderende arbeidsmarkt? 

Foto

Harriët van Wijngaarden werkt al 10 jaar bij Timing en is strategisch gesprekspartner voor de large accounts van Timing. Afgelopen jaren heeft zij zich gericht op een kwalitatieve en marktconforme dienstverlening voor de inhouse klanten.  Als uitzendorganisatie ondersteunt zij de opdrachtgevers van Timing hierin door in kaart te brengen hoe aantrekkelijk zij zijn als werkgever en hen bewust te maken van hun sterke werkgeversmerk.