Timing Contact Center Services

callcenter.jpg (1)

Vanaf 1 januari 2020 veranderen de regels rond arbeidscontracten en ontslag. Dit is geregeld in de Wet Arbeidsmarkt in Balans (WAB). De nieuwe wetgeving is relevant voor zowel werknemers als werkgevers en heeft impact op geheel werkend Nederland.

Wat betekent de WAB voor uw contact center?

Met de Wet Arbeidsmarkt in Balans (WAB) wil de overheid de arbeidsmarkt meer in balans brengen en het voor werkgevers aantrekkelijker maken om mensen in vaste dienst te nemen. Maar is het wel interessant om heel veel mensen in vaste dienst te hebben? De contact center branche kent niet voor niets een relatief groot aandeel (extern) flex-personeel. Veel instroom, doorstroom en uitstroom en daarmee veel mutaties maat een volledig digitale dossiervoering essentieel. Is uw HR afdeling hier op ingericht? Daarbij kent de dienstverlening veel pieken en dalen, dus de behoefte aan flexibiliteit blijft evident.

Wij bieden u de Timing Call Center Payroll Services

In 2020 is het door de WAB minder makkelijk om op een aantrekkelijke manier een flexibele schil rondom uw eigen personeelspoule te organiseren. Timing biedt als dΓ© flexregisseur van Nederland de oplossing om ook in 2020 op een kosten efficiΓ«nte manier te kunnen (blijven) payrollen. Geen schijn uitzendconstructies, maar gewoon payroll zoals payroll bedoeld is. Op een zuivere manier, in lijn met WAB. Want uiteindelijk draait het om goed werkgeverschap. De belangrijkste voordelen voor u zijn:

  • Behoud van flexibiliteit, gegarandeerd WAB-proof
  • EΓ©n loket voor al uw HR-zaken
  • Volledig digitaal dus maximale ontzorging van uw HRM afdeling
  • Volledige juridische ondersteuning op het gebied van HRM
  • Contractvorm en -beheer op maat
  • Managementinformatie dat uw organisatie helpt groeien
  • Beheersbare risico's bij verzuim, leegloop en ontslag
  • Een juiste balans van vaste en flexibele medewerkers


Meer weten?

Uiteraard kan het zo zijn dat u reeds volledig heeft geanticipeerd op deze wet- en regelgeving. Onze ervaring leert echter dat alle contact centers nog veel vragen hebben over de implementatie, de consequenties (impact) van de meest ingrijpende wetswijziging in de afgelopen tientallen jaren binnen het arbeidsrecht.
Benieuwd naar onze oplossing - Timing Contact Center Services - voor uw branche? Neem dan contact met ons op:

ο»Ώ