Planning en facturatie

09-2019_Header Integratie Opdrachtgevers WEB.jpg

Planning

Als geen ander weet u waarschijnlijk ook dat een optimale planning en bezetting van personeel van groot belang is voor uw bedrijf. Met betrekking tot de planmethodiek die u bij In Person gewend bent, verandert hierin voorlopig niets voor u.

Heeft u toch vragen over het inzien van planningen of wilt u aanvragen doen, dan kunt u hiervoor contact opnemen met uw eigen vertrouwde contactpersoon.

Facturatie

Vanaf 9 oktober vindt de facturatie van de In Person uitzenduren niet langer plaats vanuit de backoffice van In Person, maar vanuit de backoffice van Timing. Dit houdt in dat vanaf de week van 14 oktober geen facturen meer uit naam van In Person verstuurd worden, maar uit naam van Timing. Dit betekent ook een andere opmaak dan u vanuit In Person gewend bent. Wel blijven we handelen onder dezelfde entiteit, wat betekent dat bijvoorbeeld ons BTW nummer, KvK nummer en rekeningnummer gelijk blijven. Gaat er m.b.t. de facturatie dan in de praktijk ook veel voor u veranderen? Nee, eigenlijk niet.

Waar kan ik dan voortaan mijn facturen inzien?

Op 10 oktober ontvangt u vanuit Timing een e-mail met hierin uw inloggegevens voor uw nieuwe online Mijn Timing portaal. Met deze unieke ID kunt u in dit klantportaal uw facturen inzien.


Moet u zelf actie ondernemen?

Bij de eerste keer inloggen op uw Mijn Timing portaal wordt er gevraagd om uw Timing Account te koppelen aan de website. Dit wijst voor zich. Tevens wordt er gevraagd een nieuw wachtwoord in te stellen. Wij adviseren u uw wachtwoord direct te wijzigen.

Uw nieuwe factuur

Hieronder ziet u een voorbeeld van de Timing factuur: