Zo innoveren wij

Timing wil uitvoerend werk en alles er omheen makkelijker, sneller en vooral slimmer maken. Om succesvol te blijven in deze markt, moeten we blijven innoveren. Met deze #Innographic laten wij u zien hoe wij dat doen.

Timing bij Grote Vijf van Nederland

Timing is het vijfde grootste uitzendbureau van Nederland. We zijn gestegen van plek zes naar plek vijf én een van de grootste groeiers in de top 10 volgens de Omzetranglijst van vakblad Flexmarkt. De groei over 2015 is mede te danken aan onze 'innovatieve cultuur' die steeds beter herkend wordt door bedrijven en daardoor vaker voor ons kiezen.

Timing boekte in 2015 een omzet van € 413 miljoen, een stijging van € 59 miljoen ten opzichte van het behaalde resultaat van het jaar ervoor. De concurrentie op de uitzendmarkt is hevig, met een groot aantal spelers. Tegelijkertijd is de markt enorm in ontwikkeling. Als gevolg van verdergaande automatisering en digitalisering zal het werk van uitzendbureaus de komende vijf à tien jaar naar verwachting grote veranderingen ondergaan. 

Samen staan we voor een uitdaging
“We ontwikkelen een andere kijk op de arbeidsmarkt en durven ook te communiceren dat we geloven dat de uitzendbranche in z’n huidige vorm over vijf jaar niet meer bestaat”, vertelt commercieel directeur Paul Haarhuis. “Die lef wordt door onze klanten gezien en gewaardeerd, met als gevolg dat we een reputatie als ‘challenger’ krijgen. Klanten kiezen daarmee vaker voor ons, omdat ze een fris gedachtegoed verwachten én krijgen. We staan samen voor een uitdaging en deze gaan we graag met onze klanten aan.”

 

 

Timing is de grootste van de niet-beursgenoteerde uitzendbureaus, daar zijn we best trots op!

Optimale sollicitatie ervaring

Timing lanceert virtual reality-bedrijfsvideo’s voor een optimale sollicitatie ervaring. Werkzoekenden kunnen in 360° virtueel rondneuzen bij toekomstige werkgevers, zonder hiervoor de deur uit te hoeven. Dit scheelt kostbare inwerktijd, maar biedt ook volop kansen voor learning & development.

Met deze vooruitstrevende techniek geven we nieuwe flexkrachten niet alleen een levensechte indruk van de organisatie, maar door er leermodules en interactieve opdrachten aan te koppelen, biedt het ook volop kansen voor learning & development. Onze eerste 360° video is gemaakt bij Bleckmann, één van de grootste logistieke organisaties van Europa. Dit betekent grote magazijnen met veel bedrijvigheid. De perfecte locatie dus om een 360° video op te nemen. Na de succesvolle pilot bij Bleckmann zetten we 360 graden video’s bij steeds meer klanten in.

Meer weten? 
Wilt u meer weten over dit onderwerp? Lees het volledige persbericht op onze website. 

 

Foto

Bent u een aantrekkelijke werkgever?

Check het nu op beleeftiming.nl

Alles wat je aandacht geeft groeit

Drones die pakketjes bezorgen, volautomatische distributiecentra en virtuele callcenters met chatbots? Het lijkt misschien ver weg, maar technologische en digitale ontwikkelingen veranderen uitvoerend werk in hoog tempo. Dit vraagt ook nieuwe vaardigheden van uw flexkrachten. Oftewel een leven lang leren, want stilstaan is achteruitgaan. Om u als onze opdrachtgever daarbij te ondersteunen zijn we een samenwerking aangegaan met GoodHabitz.

Meer dan 90 online trainingen
GoodHabitz is een opleider met een breed aanbod aan online trainingen. Van office tot doelgericht werken. En van social media tot solliciteren met lef. Er is keuze uit een playlist met meer dan 90 online trainingen, waarvan uw flexkrachten vanaf deze week onbeperkt gebruik van mogen maken. Zo investeren we samen in de flexkrachten van de toekomst.

Nieuwsgierig?
Bent u nieuwsgierig naar GoodHabitz? Neem dan vooral een kijkje op hun website. Heeft u een vraag, neem dan contact op met uw contactpersoon van de Timing vestiging.

 

 

Op zoek naar een stagiaire? Wij gaan een samenwerking starten met Stageplaza, de grootste stagebank van Nederland. Zo kunnen we u ook snel voorzien van stagiaires.

Handig toch? Binnenkort meer. Houd onze website en social media in de gaten.