Uitvoerend werk smarter maken: dat is onze merkbelofte. Door de opmars van slimme technologie zal uitvoerend werk de komende jaren flink veranderen. Dit vraagt aanpassing van bedrijven en werknemers, maar ook van ons als flexleverancier. Wij zien de uitdaging om hier een belangrijke bijdrage aan te leveren. Daarmee bouwen we verder aan onze ambitie om uitvoerend werk en alles eromheen makkelijker, sneller en vooral slimmer te maken. Smarter. “We zien onszelf niet meer als die traditionele leverancier van uitvoerend personeel. We willen dat onze klanten en flexkrachten ons ervaren als de marktleider in uitvoerend werk met vernieuwingsdrift en lef”, aldus Paul Haarhuis, Commercieel Directeur van Timing.

Paul Haarhuis: “Uitvoerend werk zoals we dat nu kennen, verandert. Door internet en technologische vernieuwing verdwijnen banen, maar ontstaan er ook nieuwe. Ook de manier waarop bedrijven en werkzoekenden elkaar vinden, verandert. Dit biedt enorme uitdagingen voor bedrijven en werknemers en ook voor ons als uitzendorganisatie. Wij willen voorop lopen bij het vormgeven van het uitvoerende werk van de toekomst en een belangrijke bijdrage leveren door uitvoerend werk en alles eromheen slimmer te organiseren, zodat zaken makkelijker kunnen en in minder tijd.”

 

"Wij willen voorop lopen bij het vormgeven van het uitvoerende werk."

Paul Haarhuis, Commercieel Directeur

Uitvoerend werk smarter maken
Ook bij de aangescherpte strategie blijft de focus liggen op uitvoerend werk. “Om in deze veranderende markt concurrerend en succesvol inzetbaar te blijven moeten bedrijven en flexkrachten hun eigen bestaan hacken en vernieuwen. En dat geldt zeker voor de uitvoerende branches. Daar spelen we op in. Met de inzet van slimme technologie nemen we bestaande werkwijzen op de schop en introduceren we vernieuwingen waar het bedrijfsleven en ook onze flexkrachten mee vooruit kunnen”, vertelt Paul Haarhuis.

Je moet niet over vernieuwing praten, je moet het gewoon doen!
De nieuwe merkstrategie is dus een logische stap. “We zien onszelf allang niet meer als die traditionele leverancier van uitvoerend personeel. We hebben de ambitie om uitvoerend werk smarter te maken. Om zo onze klanten en flexkrachten te helpen om te vernieuwen.” De boodschap van Timing aan klanten en flexkrachten is duidelijk: innoveren begint met doen. ”Dat geldt natuurlijk ook voor onszelf. Begin dit jaar hebben we Timing FWD>> opgestart. Een speciale bedrijfseenheid waar we werken aan verschillende innovaties. Hierin zoeken we bewust de samenwerking met startups en de nieuwe generatie ondernemers. Zo hebben we bijvoorbeeld de 360 graden rondleiding gelanceerd, waarmee bedrijven en werkzoekenden met een virtual reality bril op afstand met elkaar kunnen kennismaken. Ook matchplatform 100% werkzaam voor werkzoekenden met een arbeidsbeperking en werkgevers is een succesvolle innovatie uit de koker van Timing FWD>>. Lang niet alle initiatieven zullen de eindstreep halen, maar we zijn wel begonnen!“, aldus Paul Haarhuis.

Lees meer over de strategie achter Timing >

Vraag het ons!