Planning en facturatie

Planning
Waarschijnlijk weet u als geen ander dat een optimale planning en bezetting van personeel van groot belang is voor uw bedrijf. Met betrekking tot de planmethodiek die u bij In Person gewend bent, verandert hierin voorlopig niets voor u.
Heeft u toch vragen over het inzien van planningen of wilt u aanvragen doen, dan kunt u hiervoor contact opnemen met uw eigen vertrouwde contactpersoon.
Facturatie
Vanaf 4 december vindt de facturatie van de In Person uitzenduren niet langer plaats vanuit de backoffice van In Person, maar vanuit de backoffice van Timing. Dit houdt in dat vanaf de week van 9 december geen facturen meer uit naam van In Person verstuurd worden, maar uit naam van Timing. Dit betekent ook een andere opmaak dan u vanuit In Person gewend bent. Wel blijven we handelen onder dezelfde entiteit, wat betekent dat bijvoorbeeld ons BTW nummer, KvK nummer en rekeningnummer voorlopig gelijk blijven. Gaat er m.b.t. de facturatie dan in de praktijk veel voor u veranderen? Nee, eigenlijk niet.
Waar kan ik dan voortaan mijn facturen inzien?
In week 49 ontvangt u vanuit Timing een e-mail met hierin uw inloggegevens voor uw nieuwe online Mijn Timing portaal. Met deze unieke ID kunt u in dit klantportaal uw facturen inzien.
Belangrijk! Oude facturen kunt u terugvinden via inperson.nl/archief/
Moet u zelf actie ondernemen?
Wanneer u nog geen inlog voor uw Mijn Timing account heeft, wordt u bij de eerste keer inloggen gevraagd om uw Timing Account te koppelen aan de website. Dit spreekt voor zich. Tevens wordt er gevraagd een nieuw wachtwoord in te stellen. Wij adviseren u uw wachtwoord direct te wijzigen.
Heeft u problemen met inloggen? Raadpleeg dan onze veelgestelde vragen of neem contact op met uw eigen vertrouwde contactpersoon.
Uw nieuwe factuur
Hieronder ziet u een voorbeeld van de Timing factuur:
Hiernaast ziet u een voorbeeld van de Timing factuur. Facturatie gebeurt vanaf de week van 9 december via Timing.
