callcenter.jpg (1)

Vrijwel nergens is de continue vraag naar nieuwe medewerkers zo hoog als in deze branche. De hoge behoefte aan flexibiliteit in combinatie met de nieuwe wet- en regelgeving vraagt veel van werkgevers. Het is nu extra lastig om een goede balans te houden tussen personeelskosten en opbrengsten.

Timing speelt hier op in met een dienst specifiek voor contact centers: Timing Contact Center Services (TCCS).

TCCS biedt u

De WAB (Wet arbeidsmarkt in balans) vereist veel meer administratieve handelingen en juridische kennis van een HR afdeling. Met TCCS als uitbreiding op de uitzenddienstverlening ondersteunt Timing contact centers juist op dit gebied. De belangrijkste voordelen:

  • Contractvorm en -beheer op maat;
  • Beheersbare risico's bij verzuim, leegloop en ontslag;
  • EÊn direct contactpersoon voor al uw HR-zaken;
  • Behoud van flexibiliteit, gegarandeerd WAB-proof;
  • Volledig digitaal dus maximale ontzorging op HR-gebied;
  • Managementinformatie die uw organisatie helpt groeien;
  • Volledige juridische ondersteuning op het gebied van HRM;
  • Een juiste balans van vaste en flexibele medewerkers.
Blije medewerkers.jpg

Gewoon goed geregeld

"Timing heeft jarenlange ervaring als uitzender in de contact center branche en is volledig ingericht op het overnemen van werkgeverslasten. Daarom kunnen we met TCCS payroll aanbieden die gewoon goed geregeld is, geheel conform de WAB en de WFC cao.” Berrie van Gils, Manager New Business

Meer weten?

Weten wat TCCS voor u kan betekenen? Vraag gerust, vrijblijvend een persoonlijk (advies)gesprek aan via onderstaand formulier. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op!

īģŋ