Timing Contact Center Services

Vrijwel nergens is de continue vraag naar nieuwe medewerkers zo hoog als in de Contact Center Services branche. De hoge behoefte aan flexibiliteit in combinatie met de nieuwe wet- en regelgeving vraagt veel van werkgevers. Het is nu extra lastig om een goede balans te houden tussen personeelskosten en opbrengsten.
Timing speelt hier op in met een dienst specifiek voor contact centers: Timing Contact Center Services (TCCS).
Download onze whitepaper over payroll en de tijdswinst die je er mee kunt boeken als HR-professional nu door onderstaand formulier in te vullen.
DE VOORDELEN VAN PAYROLL VIA TCCS
De WAB (Wet arbeidsmarkt in balans) vereist veel meer administratieve handelingen en juridische kennis van een HR afdeling. Met TCCS als uitbreiding op de uitzenddienstverlening ondersteunt Timing contact centers juist op dit gebied. De belangrijkste voordelen:
- Contractvorm en -beheer op maat;
- Beheersbare risico's bij verzuim, leegloop en ontslag;
- Eén direct contactpersoon voor al je HR-zaken;
- Behoud van flexibiliteit, gegarandeerd WAB-proof;
- Volledig digitaal dus maximale ontzorging op HR-gebied;
- Managementinformatie die jouw organisatie helpt groeien;
- Volledige juridische ondersteuning op het gebied van HRM;
- Een juiste balans tussen vaste en flexibele medewerkers.

Gewoon goed geregeld
"Timing heeft jarenlange ervaring als uitzender in de contact center branche en is volledig ingericht op het overnemen van werkgeverslasten. Daarom kunnen we met TCCS payroll aanbieden die gewoon goed geregeld is, geheel conform de WAB en de WFC cao.” Berrie van Gils, Manager New Business