Wil jij werken bij ANWB Leden Service Center?

ANWB Leden Service Center 3.0.png

Wil jij werken bij ANWB?

Voordelen van werken bij het Leden Service Center van ANWB:

  • Je start direct met een op maat gemaakte opleiding om je klaar te stomen voor de functie;
  • De WFT-certificaten behaal je op kosten van Timing;
  • Je bepaalt zelf de hoogte van jouw bonus door je eigen inzet;
  • Je komt terecht in een leuk team met veel aandacht voor elkaar;
  • De werklocatie is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en deze kosten worden volledig vergoed;
  • Je komt te werken in één van de grootste organisaties van Nederland.

Wat is het Leden Service Center?

Het Leden Service Center van de ANWB is een klantenservice die telefonisch, via mail en de chat alles kan vertellen over onder andere het ANWB-lidmaatschap, de Wegenwacht en verzekeringen. Het Leden Service Center team is erg betrokken en daarnaast is de werksfeer is erg prettig. Dit komt mede door het team en de huiselijke sfeer in het kantoor. 

Regelmatig vindt er een gezamenlijke lunch plaats en daarnaast organiseert ANWB jaarlijks een Leden Service Center feest in Scheveningen. Eén ding is zeker: je hoeft je niet te vervelen als je bij het Leden Service Center komt werken.

“Mensen helpen, dat vind ik betekenisvol werk. En dat in een prettige werksfeer en met fijne collega’s. Ik zit hier helemaal op mijn plek.“ Medewerker Janine bij ANWB Leden Service Center
ANWB Leden Service Center.jpg

Kom werken bij het Leden Service Center

Alle leden en niet-leden van de ANWB kunnen terecht bij het Leden Service Center. Wanneer je hier werkt ben je met meer bezig dan alleen telefoneren. Jij creëert namelijk een beleving bij elk gesprek voor de persoon die jij op dat moment spreekt. Kom je werken bij het Leden Service Center dan start jouw baan via Timing bij het startup team van de ANWB. Dit startup team bestaat uit allemaal nieuwe medewerkers, die net zoals jij, een op maat gemaakte opleiding gaan volgen.

De eerste week staat in het teken van theorie en met deze opgedane kennis ga je de week erna de praktijk in. Je wordt in eerste instantie gekoppeld aan een medewerker die al even werkt bij het Leden Service Center. Deze collega zorgt ervoor dat je uitleg krijgt over het systeem en hoe je klanten te woord staat. Heb je dit snel onder de knie? Dan kan je snel zelfstandig aan de slag. Je kan onder andere vragen verwachten over:

  • Producten en/of diensten die ANWB levert;
  • Facturen waar klanten meer over willen weten;
  • Administratieve zaken (je kunt hierbij denken aan het wijzigen van een adres);
  • Het ANWB-abonnement.

Zie jij die baan bij het Leden Service Center van de ANWB wel zitten? Reageer snel op één van de openstaande vacatures! Zijn er nu geen vacatures? Houd dan de vacatures in de gaten via de Timing App of meld je aan voor de Timing Jobmail