De Wall of Call wordt weer uitgebreid met een nieuwe topper! Met trots presenteren we  de callcentermedewerker van de maand september: Keysha Vermeer. Keysha werkt bij Makro en houdt van de variatie in haar werk!

Waarom heb jij er voor gekozen om in een callcenter te gaan werken?

De voornaamste reden is dat ik graag mensen help met het beantwoorden van vragen. Ook heb ik al eerder als callcentermedewerker gewerkt, helaas hield daar het werk op en wilde graag als callcenter medewerker blijven werken. Vandaar dat ik het super leuk vindt om nu bij de Makro te werken.

"vooral de variatie in het werk maakt het leuk!"

Wat maakt werken bij Makro zo leuk en in het bijzonder op jouw afdeling?

Je krijgt te maken met verschillende bedrijven die vragen hebben over van alles en nog wat. Ook zorg ik voor de administratieve verwerking, dus vooral de variatie in het werk maakt het leuk! 

Ook krijg je soms te maken met klanten die je boos opbellen en denken dat ze een heel moeilijk en groot probleem hebben, maar door een antwoord te geven zijn ze al geholpen.