De Wall of Call wordt verder versterkt met een nieuwe bel heldin! We stellen je graag voor aan de topper van de maand oktober: Soumaya Aanzi. Soumaya werkt bij Makro en wordt heel blij als mensen geholpen zijn en positief ophangen. 

Waarom heb jij er voor gekozen om in een callcenter te gaan werken?

Het leek mij altijd wel leuk om mensen te woord te staan en deze mensen zo optimaal mogelijk te kunnen helpen. Een callcenter biedt je deze mogelijkheid. Callcenterwerk is ook niet saai zoals vaak gedacht wordt. Je hebt vaak genoeg leuke gesprekken met mensen waardoor je zelf ook in een positief flow komt. Verder vind ik de werktijden erg fijn. Je kunt het goed combineren met werk/studie. 

 

"Ik ben echt blij als ik mensen kan helpen"

Wat maakt werken bij Makro zo leuk en in het bijzonder op jouw afdeling?

Ik zelf werk voor de campagne 4g. Dit is een hele leuke campagne omdat je mensen niet alleen kan helpen met het verlengen van contracten maar juist echt servicegericht helpt. Wat het bijzondere is van deze campagne, is dat je echt een tevreden gevoel krijgt als de mensen ook geholpen zijn. Ik heb niet het gevoel dat ik wat zit te verkopen, maar dat ze echt bij mij terecht kunnen voor vragen.

Over het team? Wij hebben een geweldige team. Heel divers en allemaal leuke karakters. Ik vind een prettige werksfeer erg belangrijk.

 

Wat is het meest aparte wat jij in je werk hebt meegemaakt?

Hmmm.. Eigenlijk gebeurt er niet heel veel aparts op mijn werk. Wel zijn sommige voicemails grappig af en toe. Ben je bezig met een verhaal  en dan hoor je opeens “grapje dit was mijn voicemail”’. Ook heb ik best vaak leuke gesprekken met de klanten. Zo hebben we het soms gewoon over dingen die we die dag hebben gedaan of nog gaan doen.