Met trots presenteren we de callcentermedewerker van afgelopen maart: Dineke Heutink. Dineke werkt met veel plezier bij het Kadaster in Zwolle en geniet van de variatie in haar dagelijks werk. Lees hieronder het interview met Dineke.

Waarom heb jij er voor gekozen om in een callcenter te gaan werken?

Door positieve ervaringen van iemand een bekende die ook werkzaam is in een soortgelijke functie binnen het Kadaster, werd ik gewezen op deze vacature. Daarnaast ben ik altijd werkzaam geweest binnen een klantgerichte functie, waardoor deze baan mij ook direct aansprak.

"De variatie, dat maakt mijn werk zo leuk!"

Wat maakt werken bij het Kadaster zo leuk, en in het bijzonder op jouw afdeling?

Doordat ik het eerste aanspreekpunt ben voor de klant, maakt dat ik veel variatie heb in mijn taken die ik vervolgens uitvoer. Daarnaast is er veel verschil in het soort klanten binnen het Kadaster en heb ik veel variatie in mijn functie. En dat maakt nou juist mijn werk zo leuk!

Wat is het meest aparte wat jij in je werk bij het Kadaster hebt meegemaakt?

Dat er zo nu en dan iemand positief verrast is door mijn dienstverlening en een uitspraak kan doen als ‘ik houd nu al van u’!

 

 

Vraag het ons!