Met trots presenteren we de callcentermedewerker van de maand juni: Mozjgan Tajik. Mozjgan werkt met veel plezier bij Webhelp aan het project ING en heeft enorm veel plezier in haar werk, vooral omdat geen minuut hetzelfde is en er een geweldige werksfeer heerst! 

Waarom heb jij er voor gekozen om in een callcenter te gaan werken?

Voordat ik bij Webhelp voor de ING ging werken heb ik stage gelopen bij de ING zelf. Ik had dus al ervaring met de ING, maar nog niet met het voeren van telefonische gesprekken. Het leek mij erg leuk om ook telefonische ervaring op te doen, zodat ik dit ook op mij CV kon zetten. Ik had nog nooit eerder in een callcenter gewerkt en wilde mijzelf hierin graag ontwikkelen. Via de Website van Timing kwam ik de vacature bij Webhelp tegen, deze sprak mij meteen aan en ik besloot te solliciteren!

"Altijd positief, gedreven en gemotiveerd en hartstikke goed bezig met de targets!"

Teamleider Webhelp

Wat maakt werken bij Webhelp zo leuk, en in het bijzonder op jouw afdeling?

Ieder klant heeft een andere situatie en niemand is gelijk, waardoor je steeds een andere gesprek hebt. De procedure en werkwijze is wel altijd hetzelfde, maar omdat je je steeds een andere klant aan de lijn hebt zorgt dit voor afwisseling. Dit maakt het ook weer spannend wat voor antwoord je gaat en kunt geven. Gedurende het werk leer je steeds meer en blijf je jezelf ontwikkelen.

Ook als je iets vraagt of iets extra’s wilt  leren, geven ze je hierin de kans. Ik wilde graag ‘mijn ING omgeving’ leren , dit had ik een paar keer gevraagd. Vervolgens werd mij hier een training in aangeboden. Als je iets wilt leren dan is het mogelijk.

De werksfeer is geweldig! Ik wordt vaak de aanwezige persoon genoemd, omdat ik met iedereen klets en vrolijk ben. Ik zie het werk niet als een verplichting maar als iets wat ik leuk vindt. 

 

Wat is het meest aparte wat jij in je werk bij Webhelp hebt meegemaakt?

Dat de klant iets wil wat je niet voor hem kan doen en de klant je vervolgens uitscheld terwijl je dit niet verwacht had. Dit probeer ik altijd zo snel mogelijk los te laten, zodat ik weer vrolijk in gesprek kan met de volgende klant.

Ook sturen we bloemen naar de klant als de klant bijvoorbeeld een klacht heeft, sommige klanten bellen dan terug om je te bedanken. Dit is altijd erg leuk!