Met trots presenteren we de callcentermedewerker van de maand juli: Michelle v.d. Brink. Michelle werkt met veel plezier bij Webhelp en heeft enorm veel plezier in haar werk, vooral omdat ik mezelf nog elke dag kan uitdagen! 

Waarom heb jij er voor gekozen om in een callcenter te gaan werken?

Ik had al wel ervaring met het werken met klanten en dat vond ik leuk, maar had nooit aan callcenterwerk gedacht. Bij mijn vorige baan moest ik stoppen omdat ik bepaalde diploma’s nodig had waar niet mijn interesse lag. Ik ben toen bij Timing binnen gelopen en diezelfde zelfde week mocht ik nog op gesprek bij Webhelp, waar ik een week later al kon starten. Ik zou er nooit zelf opgekomen zijn, maar ik ben heel blij dat ik hier op deze manier terecht ben gekomen.

"Ik werk hier nu 1,5 jaar en doe het nog steeds met super veel plezier!"

Wat maakt werken bij Webhelp zo leuk, en in het bijzonder op jouw afdeling?

Ik werk hier nu 1,5 jaar en doe het nog steeds met super veel plezier! Iedere dag bedenk ik mij opnieuw wat mijn doel wordt; de klanttevredenheid score verbeteren, mijn targets verhogen, mijn collega’s verder helpen, er is altijd wel iets waar ik mij op kan richten om dat goed te doen. Op die manier daag ik mezelf iedere keer weer uit. Ik weet dat ik het kan, maar iedere dag is anders en je weet van te voren niet hoe je dag gaat lopen. Ik vind het wel belangrijk om daarin altijd te kijken wat ik die dag kan doen om weer een goede prestatie neer te zetten.

Daarnaast is het contact met de andere collega’s heel erg leuk! Ik voel me hier echt thuis en op mijn plek, de sfeer is erg goed en je maakt makkelijk contact. Dat maakt dat ik met plezier naar mijn werk ga! Daarbij is er een goede begeleiding, er wordt regelmatig gesproken over hoe ik het doe en hoe het met mij gaat en dan wordt er echt geluisterd. Ook als het even niet lekker gaat is het bespreekbaar, zolang ik het maar aangeef en hulp vraag om te zorgen dat het weer beter gaat. Ik ben blij om te zeggen dat het nu erg goed gaat en inmiddels een contract aangeboden heb gekregen van Webhelp zelf. Ik ben Timing heel dankbaar voor de afgelopen periode en Webhelp voor het vertrouwen dat ik mijzelf hier verder mag ontwikkelen. Het lijkt mij heel leuk om door te groeien binnen de organisatie, maar voor nu zit er nog voldoende uitdaging en afwisseling in mij huidige functie.

Wat is het meest aparte wat jij in je werk weleens hebt meegemaakt?

Wat betreft klanten vind ik het lastig om nu aan te geven omdat iedere dag zo verschillend is. Wel heb ik soms collega’s die opeens opspringen en enthousiast en uitbundig doen omdat ze net een klant hebben geholpen of hun targets hebben behaald. We hebben ook een collega die opeens iedereen waar hij langsliep een high five geeft. Dat zijn dingen waardoor ik met mijn collega’s een leuke sfeer hier heb en enthousiast blijf om hier te werken. Daarnaast hebben we ook regelmatig thema dagen (Carnaval; Halloween) waarbij er ruimte is om in plaats van werk leuke spellen te doen, drankjes te drinken en je collega’s beter te leren kennen. Zo houden we het leuk samen.