Met trots presenteren we de callcentermedewerker van de maand februari: Huriye Yüce. Huriye werkt met veel plezier bij ANWB in Den Haag, vindt het contact met klanten superleuk en heeft top-collega's. Lees hieronder het interview met Huriye.

Waarom heb jij er voor gekozen om in een callcenter te gaan werken?

De reden dat ik heb gesolliciteerd voor deze functie is ten eerste omdat de functie bij een heel mooi bedrijf, ANWB beschikbaar was. Ik vind het belangrijk voor mijn carrière om ervaring op te doen bij een groot en bekend bedrijf dat een goede naamsbekendheid heeft. Daarnaast vind ik contact met mensen erg leuk, dus een callcenter functie wilde ik niet missen.

"Ik vind het contact met mensen erg leuk, dus een callcenter functie wilde ik niet missen."

Wat maakt werken bij ANWB zo leuk, en in het bijzonder op jouw afdeling?

Wat het bij de ANWB zo leuk maakt, is allereerst: mijn collega’s! De sfeer is onderling geweldig en we kunnen altijd met elkaar lachen. Daarnaast is het werk leuk omdat het niet eentonig is. Het varieert enorm. Iedere periode hebben we andere soorten gesprekken. We werken niet volgens een script en daarom kan elk gesprek lekker lopen. Dit allemaal bij elkaar maakt het zo leuk om hier te werken.

Wat is het meest aparte wat jij in je werk bij ANWB hebt meegemaakt?

Wat ik het meest aparte vond bij de ANWB, zijn de fietsstoelen! Sinds kort kunnen we fietsen op onze (aangepaste) plekken. Hoe ge-wel-dig is dat? We blijven lekker in beweging tijdens het werken. 

 

 

Foto