Klantenservice medewerker ANWB
Ben jij op zoek naar een leuke baan als klantenservice medewerker bij de ANWB? Wil jij graag het eerste aanspreekpunt voor leden zijn en vragen beantwoorden ...
Ben jij op zoek naar een leuke baan als klantenservice medewerker bij de ANWB? Wil jij graag het eerste aanspreekpunt voor leden zijn en vragen beantwoorden ...
Voor het Leden Service Center op het hoofdkantoor bij de ANWB zijn wij op korte termijn op zoek naar Klantenservice Medewerker Reizen. Als LSC medewerker, ...
Help jij toekomstige leerlingen aan hun rijbewijs? Lijkt het jou leuk om leerlingen in te plannen voor hun eerste rijles? Zet jij een lach op hun gezicht? Dan ...
Ben jij een enthousiaste en dienstverlenende topper? Word Klantenservice medewerker ANWB Leden Service Center in Den Haag voor 20-40 uur per week en zorg ...
Heb jij passie voor klantenservice en wil jij werken bij een van de meest betrouwbare en innovatieve organisaties? Als Klantenservice medewerker ANWB ...
Het Leden Service Center van de ANWB is een klantenservice die telefonisch, via mail en de chat alles kan vertellen over onder andere het ANWB-lidmaatschap, de Wegenwacht en verzekeringen. Het Leden Service Center team is erg betrokken en daarnaast is de werksfeer is erg prettig. Dit komt mede door het team en de huiselijke sfeer in het kantoor.
Regelmatig vindt er een gezamenlijke lunch plaats en daarnaast organiseert ANWB jaarlijks een Leden Service Center feest in Scheveningen. Eén ding is zeker: je hoeft je niet te vervelen als je bij het Leden Service Center komt werken.
“Mensen helpen, dat vind ik betekenisvol werk. En dat in een prettige werksfeer en met fijne collega’s. Ik zit hier helemaal op mijn plek.“
Alle leden en niet-leden van de ANWB kunnen terecht bij het Leden Service Center. Wanneer je hier werkt ben je met meer bezig dan alleen telefoneren. Jij creëert namelijk een beleving bij elk gesprek voor de persoon die jij op dat moment spreekt. Kom je werken bij het Leden Service Center dan start jouw baan via Timing bij het startup team van de ANWB. Dit startup team bestaat uit allemaal nieuwe medewerkers, die net zoals jij, een op maat gemaakte opleiding gaan volgen.
De eerste week staat in het teken van theorie en met deze opgedane kennis ga je de week erna de praktijk in. Je wordt in eerste instantie gekoppeld aan een medewerker die al even werkt bij het Leden Service Center. Deze collega zorgt ervoor dat je uitleg krijgt over het systeem en hoe je klanten te woord staat. Heb je dit snel onder de knie? Dan kan je snel zelfstandig aan de slag. Je kan onder andere vragen verwachten over:
Zie jij die baan bij het Leden Service Center van de ANWB wel zitten? Reageer snel op één van de openstaande vacatures! Zijn er nu geen vacatures? Houd dan de vacatures in de gaten via de Timing App of meld je aan voor de Timing Jobmail.