Veelgestelde vragen over de integratie

09-2019_Header Integratie Opdrachtgevers WEB.jpg

Grote kans dat jouw vraag al gesteld is. Daarom hebben we alle vragen en antwoorden voor je samengevat in een overzicht. Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met je vertrouwde contactpersoon bij In Person of Timing.

Algemene vragen

1. Waarom gaat het merk In Person verder als Timing?

In Person is sinds begin dit jaar onderdeel van Timing. Timing wil dé specialist in uitvoerend werk zijn. Om deze ambitie waar te maken is besloten om onze krachten te bundelen en samen verder te gaan onder de naam Timing. Door ons te richten op één merk kunnen we onze middelen nog beter inzetten en de dienstverlening aan jou verder verbeteren en uitbreiden.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

2. Wanneer gaat het merk In Person verder onder de naam van Timing?

Vanaf 2 december zullen we de krachten bundelen en samen verder gaan onder de naam Timing. De sterke eigenschappen van het In Person merk worden aan Timing toegevoegd waardoor we jou nog beter kunnen helpen.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

3. Gaan de contactgegevens van de In Person vestigingen veranderen?

De In Person vestigingen en inhouse locaties blijven bestaan. Het (bezoek)adres blijft dus hetzelfde. Wel verandert vanaf 2 december de naam van de vestiging in Timing. Ook het e-mailadres van de In Person vestiging wijzigt. Je kunt de nieuwe contactgegevens hier vinden

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

4. Blijft mijn In Person contactpersoon hetzelfde?

Ja, ook na 2 december kun je terecht bij jouw vertrouwde contactpersonen. Zij blijven jouw aanspreekpunt en helpen je graag met alle vragen die je hebt.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

 

Ik heb een baan via In Person

5. Blijf ik mijn baan behouden?

Ja, aan jouw baan en werkzaamheden verandert niets. Voortaan communiceren we vanuit de naam Timing. Dit betekent dat bijvoorbeeld je loonstrook en mijn-omgeving er anders uitziet. Voor vragen kun je terecht bij je vertrouwde vestiging of contactpersoon.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

6. Hoe krijg ik toegang tot mijntiming.nl / ik heb mijn inlog & wachtwoord niet ontvangen?

Heb je al een account bij Timing, dan kun je dit blijven gebruiken. Heb je nog geen account dan ontvang je in week 49 van ons jouw nieuwe inloggegevens per e-mail. Mocht je geen e-mail ontvangen hebben, dan verzoeken we je contact op te nemen met één van jouw contactpersonen van de vestiging. Zij helpen je graag verder.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

7. Kan ik gebruik blijven maken van inperson.nl?

De In Person website blijft bestaan voor ons franchiselabel, dit zijn zelfstandige ondernemers die van de naam In Person gebruik blijven maken. Het banenaanbod van onze eigen In Person vestigingen hebben we toegevoegd aan het aanbod van Timing. Deze vind je op timing.nl. Het aantal mooie banen is dus sterk uitgebreid.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

8. Kan ik gebruik blijven maken van Mijn In Person?

De mijn-omgeving van In Person is van 2 december tot het einde van 2019 nog te bereiken via inperson.nl/archief. Let er dus op dat je op tijd je oude loonstroken, jaaropgaven e.d. download. Om in te loggen op inperson.nl/archief kun je jouw huidige inloggegevens gebruiken. 
Vanaf week 49 krijg je toegang tot Mijn Timing. Jij ontvangt van ons in die week een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord waarmee je kunt inloggen op jouw Timing omgeving. Op timing.nl/mijn-timing vind je vanaf dat moment alle informatie die voor jou belangrijk is, zoals je loonstrook. 

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

9. Waarom kan ik mijn planning niet inzien op Mijn Timing/in de Timing app?

In de Timing App vind je de YOP button (Your Own Planning), alleen is deze functie niet voor iedere baan beschikbaar. Je kunt de planning in YOP alleen zien als dit ook voor jouw baan van toepassing is.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

10. Hoe werkt Mijn Timing?

Vanaf week 49 krijg je toegang tot Mijn Timing. Heb je al een account bij Timing, dan kun je dit blijven gebruiken. Heb je nog geen account? Dan ontvang je in week 49 van ons een e-mail met jouw nieuwe inloggegevens. Bekijk hieronder eerst het instructiefilmpje van Mijn Timing.
Op timing.nl/mijn-timing vind je vanaf dat moment alle informatie die voor jou belangrijk is, zoals je loonstrook en je gewerkte uren. Heb je vragen, dan kun je terecht bij jouw vertrouwde contactpersoon.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

11. Hoe werkt de Timing App?

Vanaf week 49 kun je met behulp van jouw nieuwe Mijn Timing-inloggegevens, ook gebruik maken van de functies van de Timing app; uren doorgeven, loonstroken inzien, extra geld verdienen via de challenge, poll of tip een vriend-functie. Hoe de app werkt, dat vind je uitgebreid in deze handleiding van de Timing app. Check ook zeker de veelgestelde vragen over de Timing app.
Meer informatie over wat je met de Timing app allemaal kunt, vind je hier. En hieronder kan je ook direct een video van de Timing app bekijken. Heb je andere vragen, dan kun je terecht bij jouw vertrouwde contactpersoon.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

12. Verandert er iets aan mijn salaris?

Er verandert niets aan jouw salaris. Je behoudt je huidige salaris. Indien er in de toekomst iets wijzigt, krijg je daar persoonlijk bericht over.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

13. Verandert mijn contract?

Er verandert niets aan jouw contract. Je behoudt je huidige contract. Indien er in de toekomst iets wijzigt, krijg je daar persoonlijk bericht over.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

14. Verandert mijn CAO?

Er verandert niets aan de CAO. Indien er in de toekomst iets wijzigt, krijg je daar persoonlijk bericht over.

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

15. Waar kan ik mijn loonstroken vinden?

Vanaf week 49 kun je jouw loonstroken vinden op Mijn Timing. Loonstroken van vóór 2 december kun je tot het einde van het jaar nog vinden op inperson.nl/archief. Heb je vragen over jouw nieuwe Timing loonstrook? Neem dan contact op met je eigen vertrouwde contactpersoon.
Hieronder zie je een voorbeeld van de Timing loonstrook:

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht

11-2019_TIM_Loonstrook.jpg

16. Hoe moet ik nu mijn uren doorgeven?

De aanlevering van jouw uren is afhankelijk van hoe je dit in het verleden gedaan hebt. Klokken? Indien je gebruik maakt van het kloksysteem bij de klant kun je dit ook in de toekomst blijven doen. Deze uren komen vanzelf op de juiste plek binnen.

Ben je gewend jouw uren via de Mijn-omgeving in te voeren?
Wanneer je gewend bent om jouw uren via de Mijn In Person omgeving in te vullen, dan kun je jouw gewerkte uren vanaf 2 december invoeren via timing.nl/mijn-timing. Hiervoor heb je in week 49 ook jouw inloggegevens ontvangen via een e-mail. 
Hoe je precies je uren in jouw nieuwe mijn-omgeving moet invoeren, lees je in deze handleiding 

 

Terug naar veelgestelde vragenoverzicht