Timing wint website van het jaar 2021

Websiteheader Websitevanhetjaar

Timing is door het Nederlandse publiek uitgeroepen tot de Website van het jaar 2021. Daarmee is Timing overall-winnaar van de 21ste editie van deze spannende verkiezing en voegt het zich in een rijtje met eerdere winnaars als Google, YouTube, Buienradar, Simpel en Funda. Naast deze prachtige titel ontving Timing ook de meeste stemmen voor de website en heeft daarmee de prijs ‘populairste website’ gewonnen. 

Gekozen door het publiek
De verkiezing van Website van het jaar is de grootste online publieksprijs die jaarlijks wordt uitgereikt aan de beste en populairste websites van Nederland. Het Nederlands publiek kan binnen 40 categorieën een stem uitbrengen, waarin bij elke categorie 2 prijzen vielen te behalen; Beste en populairste Website van het jaar. Alle websites zijn beoordeeld op inhoud, navigatie, ontwerp en aanbevelingsintentie. De ‘Beste Website’ is de site met de hoogste score op kwalitatieve kenmerken. De ‘Populairste Website’ is de site met de meeste stemmen. 

Focus op de gebruikersbeleving 
Stijn de Lange, Product Owner Website bij Timing: Het afgelopen jaar hebben wij de focus nog verder aangescherpt op de gebruikersbeleving. We hebben ingezet op gebruiksonderzoek en zijn met de flexkrachten in gesprek gegaan over hun ervaringen met de website. Mede hierdoor hebben we de sollicitatieflow gemakkelijker kunnen maken voor werkzoekenden. Dat onze website nu wordt uitgeroepen tot Website van het Jaar, maakt ons ontzettend trots”. 

Waarde voor de flexkracht
Leon Koppenol, Directeur Innovatie & Technologie bij Timing: “Wij hebben altijd werk. Daarom is het voor ons zo belangrijk om een goede website te hebben waarmee wij werkzoekenden naar passend werk kunnen helpen bij onze klanten. Wij vinden het geweldig dat onze verbeterde website zo gewaardeerd wordt en bedanken iedereen die heeft gestemd”.