Feedbacksysteem klanten

Twee Telefoons Klein

Een sterk werkgeversmerk is steeds belangrijker aan het worden in het “gevecht” om de juiste arbeidskrachten uit de markt te halen. Om een betere aansluiting te hebben op de klantreis (Customer Journey) vraagt Timing regelmatig feedback aan haar klanten. Het vragen van feedback is van essentieel belang. Zo blijven we monitoren hoe tevreden u als klant bent en werken we samen aan een optimale dienstverlening. Om deze feedback nog beter uit te vragen is Timing dit jaar gestart met een nieuw feedbacksysteem. 

Nieuw feedbacksysteem
Door het nieuwe feedback systeem is het mogelijk klanten op de belangrijkste momenten in de journey om feedback te vragen. Bijvoorbeeld na de opstart van een klant met een inhouse dienstverlening, zal Timing feedback vragen over de wijze van en tevredenheid over de implementatie. Om ervoor te zorgen dat klanten niet gebukt gaan onder een feedback overload is ook de werkwijze aangepast. Met deze nieuwe werkwijze worden de vragen een stuk korter, maar is de frequentie iets hoger. Hierdoor kunnen we sneller en beter de dienstverlening aan passen op uw klantvraag. Dit houdt ons scherp en zo blijven we onze diensten optimaliseren. 

De Net Promoter Score (NPS) maakt onderdeel uit van het feedbacksysteem en is voor uw relatiebeheerder een goede indicatie hoe uw tevredenheid zich verhoudt ten opzichte van de norm.